Gå til innhold

Tjekk: prosjekt 2000 Impreza gt turbo

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

av den lista du skrev nå ble jeg lite imponert. fan i grunn 2 kule biler der.

75 kadett cupe med 3,5 liters v8

Nissan silvia. Alt det andre der stiller på samma klasse jeg har av forbruks og skrote biler:)

ja, men så har ikke det noe med noe som helst å gjøre da..... ser du kjører kranbil.... en liten en sådan så veit jo hva du tjener så tar det ikke så tungt at du er flink til å spare penger ;) isåfall

Bilene jeg har hatt er biler jeg har hatt for at jeg vil det ikke for at jeg fikk akkurat råd til den å den bilen vettu, så det er kun mine egne valg

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg foresten vært til bil dekorøren igjen å lagt litt videre planer.

Det kommer en BITTELITEN streamer i front ruta med blå bakgrunnsfarge og skrift i samme farge som det andre med http://www.imprezadriver.com så får vi flere trøndere innpå dær

så ville dekorøren ha rosa rallyswoosj logon på panseret å det har jeg litt trua på, men lurer på om jeg går for firmalogon der også på skrå over.

Har litt lyst på grisen petter kjører med på speilet også :p

Ellers da så har jeg fått et sett med 8 blå silikonslanger til kjølevannet skal legge ut bilder når jeg pakker de ut.

Jeg har også kjøpt 15 meter av assortert dimensjoner bl åvakumslanger i silikon så da får jeg fyllt motor rommet med dette med det samme jeg monterer fmicn.

Hær er noe bilder jeg tok i dag etter en vask:

07122006108.jpg

07122006110.jpg

07122006118.jpg

07122006119.jpg

07122006120.jpg

07122006121.jpg

07122006122.jpg

07122006125.jpg

07122006128.jpg

Se den fine nyoppussa hjullasteren sidenav :P

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i karbonpanser, de er tunge (ca 15kg). Et originalt Subaru aluminiumpanser er lettere (ca 7kg og delnr:57220FA130) Koster 5155,- ink.mva u/lakk.

Anbefaler denne linken.

Ja, gratulerer med en nydelig bil og velkommen til IDCN

Hmmmmm.... og så var det nå snakk om kvantitet og kvallitet....

Men 15 kg....?? Hæææææ..??

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa...skeptisk..

Det carbonpansret jeg lagde til Ts Racing veide ikke mere en 3,5-4 kg.. A3 panser. Og det var med avstivninger innstøpt, panseret var da så stift at man kunne hoppe på det uten at det flekset noe særlig.

Så tror det må være noen som har holdt på hjemme på kjøkkenbenken for å klare og lage et carbonpanser på 15 kg.......

Paal C.

Ram SRT 10 "Lekebil"

Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest"

http://www.HPComposites.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei til å plukke opp et panser til min også, der fikk jeg også beskjed om at det var tyngre en orginalen, kan jo hende det panseret har et lag med glassfiber med "knekkspor" i for å få det godkjent.. Menmne, det ser hvertfall freshere ut hehe.

Tjekk: De felga du har på nå, hvilken dimm er det, og hva slags gummi sitter på?

Tenkte jeg skulle legga på noe gummi på et par 15" jeg har i garasjen serru, men er litt usikker på hvordan det blir seendes ut...

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei til å plukke opp et panser til min også, der fikk jeg også beskjed om at det var tyngre en orginalen, kan jo hende det panseret har et lag med glassfiber med "knekkspor" i for å få det godkjent.. Menmne, det ser hvertfall freshere ut hehe.

Tjekk: De felga du har på nå, hvilken dimm er det, og hva slags gummi sitter på?

Tenkte jeg skulle legga på noe gummi på et par 15" jeg har i garasjen serru, men er litt usikker på hvordan det blir seendes ut...

det blir nokk enda styggere en det jeg har på :) for jeg har 16" på.... å de skal AV på bursdagen min :) da skal jeg ta meg ut vinterdekk til 17" sommer hjula å bruke de istede.....

Fres: ja det er mange panser som er glassfiber med carbon utenpå

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nokk enda styggere en det jeg har på :) for jeg har 16" på.... å de skal AV på bursdagen min :) da skal jeg ta meg ut vinterdekk til 17" sommer hjula å bruke de istede.....

Fres: ja det er mange panser som er glassfiber med carbon utenpå

Jaja, da blir det vel til at jeg meg må kjøpe meg nye felger også da.. Damn! :P

Er nesten ikke vits i engang, har ikke sett eller lukta snø så langt i år jeg..

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da blir det vel til at jeg meg må kjøpe meg nye felger også da.. Damn! :P

Er nesten ikke vits i engang, har ikke sett eller lukta snø så langt i år jeg..

Såppas! vi hadde 2 uker med FULL vinter hær for et par mnd siden!

MEN en ting er sikkert! det er at det kommer snø!

hva heter du på impreza driver fourmet?

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider