Gå til innhold

Tjekk: prosjekt 2000 Impreza gt turbo

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

F.eks det i bakruta og som også står på side døra i mindre verson er reklame for mitt eget firma.... og grunnen til at de andre står der er ikke for å reklamere, men for at jeg synes det er tøfft å bilen ser råere ut etter min mening :) nå trenger selvfølgelig INGEN i verden dele den meninga, men det er det tydeligvis mange som gjør siden MANGE med jappse har slik! tilogmed audi fans som kjører slik selv om det ikke helt ser bra ut på en tysker etter min mening.... MEN den er jo bare min den meninga da så de får gjøre som de vil :P

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Joa.. det syntes jeg også lissom da jeg var skal vi se?......... 15

Da jeg bygde min første bane bil. fiat uno turbo sak som jeg rasa rundt på skogsveier og jorder da jeg var ung å vill.

 

Men at godt voksne folk synes det er "k3wlt" sier jo sitt i grunn om hvor seriøse bilbyggere er i dag:)

 

Ikke missforstå meg altså. jeg er rallykar. og alle bila mine har for det meste sett ut som rally biler. alle har bur, seter/seler. strippa innvendig osv.

 

men jeg hiver ikke på ting som carbonpotter, alu tanklåkk som er pålimt og slikt fordi det er kult:) heh

 

Jeg synes du skal få deg en skikkelig sponsor avtale. som kan gi deg gode deals på skikkelig race utstyr. bygg faenskapet til en grom banevogn og hiv opp dine sponsorer med stor stolthet på døra. og ikke gratis reklame for bildeler du har på bilen. Da ser folk ned på deg med en gang..

 

 

Atter en gang. Grom bil:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Joa.. det syntes jeg også lissom da jeg var skal vi se?......... 15

Da jeg bygde min første bane bil. bla bla bla

 

- bla bla - Da ser folk ned på deg med en gang..

 

 

Atter en gang. Grom bil:)

 

 

Altså, det er vel hans mening, og er det noe han vil, så vil han jo det ? Skjønner itte hvorfor du skal prøve og endre på det ? Og ser folk ned på han, selvom han ikke har sponsorer på sidedøren som faktisk sponser han ? Jeg gjør iallefall ikke det..

 

Men ja, grom bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er vel hans mening, og er det noe han vil, så vil han jo det ? Skjønner itte hvorfor du skal prøve og endre på det ? Og ser folk ned på han, selvom han ikke har sponsorer på sidedøren som faktisk sponser han ? Jeg gjør iallefall ikke det..

 

Men ja, grom bil :)

 

Hva har han blitt sponset av OZ da feks. ?

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har han blitt sponset av OZ da feks. ?

 

trur du må lese igjen! han sier ikke at jeg er sponsa av oz han.....

MEN har jo sponsor på døra jeg......

Og til du rallykarn :) skal nok se langt etter de som ser ned på meg når jeg kommer med imprezan pga dekalene på siden :) bortsett fra deg da :wonder:

 

Å hadde du det på bilen din da du var 15 bør du ikke være mye eldre en 18 nåå da om du ikke var fryktelig forrut for din tid :)

 

mandel: har vert mye rundt om den stasjonen ja.... firmaet mitt ligger i fossegrenda plus jeg vasker mye på k2000 200 meter fra stasjonen der så var nokk sikkert meg da :P

Kjenner ingen av rånerne som står der lengre jeg men du er en av de eller? hvilken bil har du?

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur du må lese igjen! han sier ikke at jeg er sponsa av oz han.....

MEN har jo sponsor på døra jeg......

Og til du rallykarn :) skal nok se langt etter de som ser ned på meg når jeg kommer med imprezan pga dekalene på siden :) bortsett fra deg da :wonder:

 

Å hadde du det på bilen din da du var 15 bør du ikke være mye eldre en 18 nåå da om du ikke var fryktelig forrut for din tid :)

 

mandel: har vert mye rundt om den stasjonen ja.... firmaet mitt ligger i fossegrenda plus jeg vasker mye på k2000 200 meter fra stasjonen der så var nokk sikkert meg da :P

Kjenner ingen av rånerne som står der lengre jeg men du er en av de eller? hvilken bil har du?

 

Tydeligvis flere måter å tolke setninge på :)

Prøver ikke å hakke eller se ned på deg og bilen din, jeg elsker denne typen imprezaer!

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis flere måter å tolke setninge på :)

Prøver ikke å hakke eller se ned på deg og bilen din, jeg elsker denne typen imprezaer!

 

var nok slik at jeg måtte lese innlegget 2 ganger ja men tror ikke det kan tolkes feil om man leser det rett :) men var litt vanskelig å tolke :)

 

takker for tilbakemeldingene iallefall..... er langt i mellom man møter folk som IKKE liker disse bilene har jeg erfart....

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har hakka på noe som helst. jeg bare er nysjerrig jeg. jeg vokste opp fra slikt jeg og lærte av mine feil:)

til din infor er jeg 23. og jeg kan nesten VEDDE på at jeg har hatt flere biler gjennom åra enn du har. :) så ikke kom med den kjekken.

 

men for all del. om du vil kjøre med Statue av bill clinton på panseret så gjør det. jeg bare stiller meg samma spm igjen

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har hakka på noe som helst. jeg bare er nysjerrig jeg. jeg vokste opp fra slikt jeg og lærte av mine feil:)

til din infor er jeg 23. og jeg kan nesten VEDDE på at jeg har hatt flere biler gjennom åra enn du har. :) så ikke kom med den kjekken.

 

men for all del. om du vil kjøre med Statue av bill clinton på panseret så gjør det. jeg bare stiller meg samma spm igjen

 

ok tøfft :) jeg er også bare 23 straks jeg da.... har ikke hatt mere en ca 50 biler jeg da å har 4 nå :)

søt kranbil du kjører foresten ;)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandel: har vert mye rundt om den stasjonen ja.... firmaet mitt ligger i fossegrenda plus jeg vasker mye på k2000 200 meter fra stasjonen der så var nokk sikkert meg da :P

Kjenner ingen av rånerne som står der lengre jeg men du er en av de eller? hvilken bil har du?

 

Oki da var det nok deg. Nei noen råner er jeg ikke gitt :) lommeboka i studentlivet tillater ikke bilkjøring så 206'n får stå stille. Jeg gikk forbi på vei til ica da jeg så deg.

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vell bare bekrefte at Tjekk har hatt ganske så mange biler, godt over 30 også vil jeg tro da han har hatt ca 10 bare de siste månedene her. hehe eller er d flere?

 

knall fin bil E...

Takk :)

 

stemmer nokk det ja ;)

kan nevne noen da i forbifarten

nissan silvia

audi s2

mb 2,3 16v

mb 300 ce

audi a4 turbo quattro

golf g60

70 mod camaro m 454

75 kadett cupe med 3,5 liters v8

et lite hav ener golfer (gti og c)

audi 200 turbo quattro

jeep cherokee

golf gti 16v dobbel webber

osv osv osv and the list goes on.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår