Serenade Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Har akkurat kjøpt meg en vento, så tenkte jeg skulle fikse den opp litt. Senke den, nye felger, bakrutespoiler, hellakkering. Men det sitter på noen jævlig stygge lyktespoiler.. satt fast med silikon.. åssen får man av det igjen a? sitter som støpt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Har du no bilde av tralla de da? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 :pics Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Serenade Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 bilde kommer;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-Vento Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har akkurat kjøpt meg en vento, så tenkte jeg skulle fikse den opp litt. Senke den, nye felger, bakrutespoiler, hellakkering. Men det sitter på noen jævlig stygge lyktespoiler.. satt fast med silikon.. åssen får man av det igjen a? sitter som støpt:P Skarp og ny stanley kniv funke bra på d der, hvis du på toppen av d hele bruke litt varmluft, sånn at silikonen mykner seg litt, så skal d der gå som kniv i smør..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg