Gå til innhold

Hva synes folk om Streetneet strømmen 2

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

siden tråden ble stengt får jeg prøve å svare HER:

ALtså er dere DUMME eller liker dere bare å leke retard`s?

For det første var jeg ikke der med MIN men morra mi sin bil, om noen av dere har øya oppe!

Jeg klager ikke på at jeg fikk steinsprut, men kan noen lese tråder FØR den svarer. jeg ringte snuten for å få ro på GATA fordi vi NESTE gang kan bare glemme å få opp et slik treff.. er det faen meg INGEN som skjønner det?

Jeg tror nok vi får rosa til oss noen "nice points" hos snut og naboer når vi er der og holder et litt proft nivå med å stille ut bilen prate litt enn å gå berserk på veien akkurat som en haug med narkomaner og greit å lage litt bøll og faen meg hold deg for faen unna VEIEN!.... legg heller en hel p-plass til side å gjøre det på!

er det INGEN som kjører å skjønne noe her før dem svarer?

PS; JAAAA jeg ringte snuten! Det er ikkeno jeg bare sier for å lage faen på forumet! Men det er fordi jeg er helt seriøst med å prøve å få til noen flere treff i fremtiden og ikke bli bannlyst fra alle plasser jeg kommer over fordi jeg ser så jævli "rånete ut"..

og når vi prater om konebil....... EH?..... vil ikke en gang komme på tanken hva jeg vil kalle deres bil.- menmen.. det er en annen sak!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Så syyynd at RDL ikke bor i bergen, jeg tror han kunne hvert et godt tilskudd for oss på streetmeets... Tenks å gøy om det kryr av purk så ingen kan ha det minste gøy med bilene sine.. Nei RDL hadde ikke fått grisbank han ,neeeida, skikkelig ålright typel, h

Saklig svar...

Jeg er fra Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår