Mb_racing Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=Zu5sH_jNCBw Er det sånn det burde vært her i Norge også? :) Eller er det like greit uten? Hva mener dere? Siter -93 Audi 2,8 cab -05 Audi A4 Q avant S-Line (x)Mercedes 190 (x)Derbi sm x-treme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Tror ikke det hadde funka noe bedre her heller. Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Tror dette bare er kødd...?? Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 det der må jo være bs....? men.. hadde det stått ei slik ei i gata her, så hadde jeg heeeelt sikkert kjørt sakte forbi henne ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Jeg skal til Danmark neste sommer. Hehe Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 er da faen ikke 50 skiltet de ser på! farlig for trafikken det der:P blir ukonsentrert. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 det der må jo være bs....? men.. hadde det stått ei slik ei i gata her, så hadde jeg heeeelt sikkert kjørt sakte forbi henne ;) Tror ikke det nei, hadde heller kjørt på bilen foran da du evt hadde vært for opptatt til å se på melonene hennes! :thumb hehe.... Siter - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Skal ikke se bort ifra at ulykkestallene hadde steget :P Jeg hadde hvertfall klistret øynene på det under skiltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nords Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Jeg skal til Danmark neste sommer. Hehe be sure to drive even faster so they jump more to get your attention :cab Siter Pardon my bad norwegian, I'm still learning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hvis man ser på skiltet i sin helhet, står det faktisk at fartsgrensa er 5000. :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Haha, så dumt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 det er vel mer en reklame for feks prevensjons middel? rfsf=rfsu her i norge? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg