Gå til innhold

Audi S4 2.2T eller 4.2 V8?Hva er best?

Ranger emnet

Finnovefinseth

Anbefalte innlegg

På S4 skal jeg være helt enig i at 2,2 er best pga at det er første genrasjons 4,2V8 i de bilene. Men hvis du går opp til S6 er jeg litt mere tvilende til at 2,2 er det soleklare valget.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort og greit IKKE kjøp 4,2 fra før 1995. Automat kasse er ikke noe problem i 4,2. Men automat kasse i 2,2 burde du styre unna. 2,2 er en kjedelig bil å kjøre med automat og hvis du trimme den opp så ryker kassa.

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei er forresten ny her:hellothere:

Jeg har eid en del audi 5ere, og det finnes ikke mer morro og herligere lyd. jobber som audi mekaniker paa island, er sjelden syn her oppe disse 5erne men det er da noen. Kvaliteten paa denne motoren er jo saa og si skudd sikker:bambam:

Mitt valg helt klart audi 5er med manuell.....

video sjekk http://www.nordicaudi.com og under media

4Rings to rule them all!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke skua bort 4.2 i en krok for min del. Har kjørt en S6 med V8'eren og ble imponert over momentmaskinen. På 0-100 er den ikke all verden, men når du først har bilen rullende og presser pedalen ned kjenner du skyvet.

Skal du ikke drive med trimming ville jeg valgt 4.2'ern. Bruker jo selvsagt litt suppe, men velger du en S-bil går det suppe uansett om du vil eller ikke.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du skrike ut en dag du er ute å kjører. Vi bor jo ikke langt unna hverandre og jeg har en S6 4,2. Morro med flere "like" biler i omerådet.

I stallen pr dags dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider