1303S Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hei Vurderer en Mazda RX8, og lurer derfor på hvor i Norge man får tak i styling til denne skjønnheten. Har funnet masse i USA/Japan, men har mest lyst til å handle av noen her i Norge. Ser stadig vekk RX8 på veien, men er ytterst få som har gjort noe med bilen. Så og si alle ser helt originale ut. Siter ChristianPF-Racing.no -11 VW Golf 4 motion stv-10 VW Golf TDi-74 1303S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Heisann.. Jeg tror det er veldig lite utvalg i norge når det gjelder styling til annet en golf.. Det meste her til lands er erebuni styling som er stygt og ræva.. Kjøper du fra usa så er MYE billigere og MYE større utvalg. Har selv kjøpt veldig mye deler og biler fra usa.. Jeg kjøpte body kitet fra Intense Motorsport, de var kjempe kjappe og bra priser. Lyktene mine kjøpte jeg hos Rotary Extreme.. Nå vet jeg ikke hva som skjer der videre men.. Kjøpte også noe greier fra versusmotorsport Vinga mi kjøpte jeg av Garage GT, tror de er noen av de kjappeste jeg har hvert borti.. Dem sendte vinga på fredag, så var den her på tirsadg hjemme på døra mi:) resten husker jeg ikke i farten.. Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Ening med JoaStarlet, Erebuni styling er ekkelt! Rx-8 er en ufattelig RÅ bil, og blir straks fetere med styling fra INGS som du får kjøpt på Rotary Extreme siden fra linken ovenfor! Eller så har Vertex et rått kit til Rx-8: http://www.vertexaerokits.com/ Lykke til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phunny Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Hvordan er tollen når man kjøper styling og slikt fra USA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg