Tufte & toyota Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 denne er helt ny og ligger i esken sin. aldri blitt brukt da det holder massevis med en 12" som jeg bruker nå så velger jeg altså å selge 10" http://www.alpine-europe.com/content/english/k93.Subwoofer-Type-X_The-bass-starts-here-Introducing-the-new-standard-in-subwoofer-systems.htm kom gjerne med bud, men husk at den koster 5500.- ny så useriøse bud blir ikke besvart kan også ta alpine (eller andre kvalitets) produkter i innbytte om dette er ønskelig... 97527116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 denne er helt ny og ligger i esken sin. aldri blitt brukt da det holder massevis med en 12" som jeg bruker nå så velger jeg altså å selge 10" http://www.alpine-europe.com/content/english/k93.Subwoofer-Type-X_The-bass-starts-here-Introducing-the-new-standard-in-subwoofer-systems.htm kom gjerne med bud, men husk at den koster 5500.- ny så useriøse bud blir ikke besvart kan også ta alpine (eller andre kvalitets) produkter i innbytte om dette er ønskelig... 97527116 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Norsk utstyr? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Norsk utstyr? det jeg har av alpine er kjøpt i Norge ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 det jeg har av alpine er kjøpt i Norge ja solgt!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg