Gå til innhold

bilforumet

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

les denne diskusjonen, og legg merke til kommentaren om bilforumet.net..... kjedelige greier...fra cowgirl... jeg er helt enig med henne.... EDIT: http://forum.club-honda.org/viewtopic.php?p=20452&highlight=#20452

jeg synes det er på tide at moderatorene bør bli mindre tolerange og slå hardt ned på innlegg som ødelegger tråder slik som om den streetmeeten fra strømmen nå sist. Dere er for slappe! ( dere gjør en kjempe jobb!, ikke misforstå meg, men...) det har blitt ganske stoort og da bør det noen oppstramminger til. .. kanskje på tide å "oppdra" god folke skikk på enkelte? og generell en GOD FAQ savnes, slik at vi unngår mage like tråder.

ciaO!

jeg bidrar gjerne med hundrings...om det er til hjelp.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi er her for medlemmene og jobber ikke her.

Så når folk ikke sender inn raporter (klager) om tråder så er det ikke sikkert vi gjør noe. Med mindre det var så ille som feks. den tråden om Streetmeet.

Før dere klager på moderatorene så kan dere bli flinkere selv :)

Men det er bra du sier det du mener, og jeg er enig.

Det er større forandringer på forumet på vei, og da kan det hende ting blir litt anderledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien i det hele er at noen klager uansett. well

Men jeg er helt enig, det har blitt altfor mye drittungeposting her og vi sletter og stenger søpletråder for harde livet, men rekker ikke over alt dessverre.

Nå har fjortisene fått sin egen tråd de kan holde på i her i fjortistråden men vi er prisgitt at brukerne rapporterer fjortisposter i andre tråder etterhvert som de dukker opp. Crewet tar så fatt på dette så fort vi får tid og er i nærheten av en pc.

Det går også an å bruke "pm" funksjonen og sende en skjerp-deg-mail til fjortisen som prater piss. Be ham fjerne innleget sitt og forklar hvorfor. Gjør dere dette i en pm, fremfor i tråden, minker sjangsen for at tråden blir ødelagt av krangling.

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider