opasb Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Hei, må ut med bensintanken på min 320i E30. Noen som har noe tips anngående det? Må jeg ha bilen på bukk? Hvordan er festene til den? Det er en 1983modell. Takk for svar. Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Det enkleste er bukk ja. Du må ned med eksos og mellomaksling. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 faen for en jobb det blir da..helvette.. MÅ jeg ned med mellomaksling å eksos? går det bra viss jeg bruker en hjulaster til og løfte bilen med? Blir sånn fryktelig bensinlukt inni bilen når man fyller opp til full tank. pluss at det lekker når man kjører i litt stor fart i venstresvinger. Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Går vel sikkert bra, uten at jeg har prøvd det selv men. Regner med at det er lik tank som det var på min 88mod. Da må du ned med mellomaksling, siden tanken går over akslingen. Og eksosen. (Mener jeg å huske ja). Det kan jo være påfyllingsrøret/slangen som er gåen, eller pakninga på lokket på oversida til pumpa, hvis du har den pumpa som er oppå tanken, men den kan du nå ved å ta ut baksetet, hvis du har den type tank. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 er ett dritt arbeid ja. har aldri gjort det før men har hørt at det er ett satans arbeid på e30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg