Gå til innhold

Pipen: Volvo 242, litt utenom det vanlige.

Ranger emnet


Pipen

Anbefalte innlegg

  • Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BoraMan: Ja, det var en salig størrelse på den kan du si:D Takk for kommentar, gjør mitt beste.

 

-Stian-: Berre å dra seg opp, du har jo fan'kje vore å sett på'an på månesvis.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentli ikke så mye å ta bilde av, men jeg pusser på jeg. Måtte blende ned lyset på moben for å få med formene på dashen, så derfor er de mørke. Har ennå en god del med timer igjen her. Gir meg ikkje før det er perfekt.

 

DSC01461.jpg?t=1165774851

DSC01462.jpg?t=1165774905

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik sliper liggende av annet merke, men selvfølgelig er kompressoren helt ute å sykler. Fattern skal ta den med seg til forhandler en dag han har mulighet.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to ting jeg skal si, hvorav det ene er et/flere spm:

 

1. SIIIIINNSYKT! Du står virkelig på, med både bil og oppdateringer på tråden. Blir vanvittig bra detta her!

 

2. Ja, hvordan får du egentlig tid til alt? Bil, jobb, oppdateringer OG å være sosial? Mange timer bruker du i garasjen pr dag?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nydelig arbeid! Har stor respekt for det du gjør, helt utrolig..

 

menne, hvordan skal instrumenteringen være? Skal den være i midten der? Bare lurte på hvor vanskelig det ville være å se alle instrumentene? siden de ikke er rett foran deg..

 

Venter på flere bilder :D

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, og jeg som trodde at JEG var gal... :D Ser kjempebra ut! Stå på!!!

 

Takk for det. Bar så du vet det; DU ER SKYLDA I FAENSKAPET! Neida, kødda. Men du har vert en av de større inspirasjonskildene mine, så får vel egentlig si Takk.:):)

 

Jeg har to ting jeg skal si, hvorav det ene er et/flere spm:

 

1. SIIIIINNSYKT! Du står virkelig på, med både bil og oppdateringer på tråden. Blir vanvittig bra detta her!

 

2. Ja, hvordan får du egentlig tid til alt? Bil, jobb, oppdateringer OG å være sosial? Mange timer bruker du i garasjen pr dag?

 

1.Takk for det, det blir bra med tiden får jeg håpe. Med god hjelp fra de store går dette som smør.

 

2.Jobb må jeg jo. Bilen tar et par timer om dagen, og når jeg er ferdig for dagen eller har en pause kan jeg ta en update mens jeg slapper av. Den med sosial blir det jo litt mindre av, men da alle mine kamerater holder på med sitt er vi stort sett med hverandre i helgene.

 

Utrolig nydelig arbeid! Har stor respekt for det du gjør, helt utrolig..

 

menne, hvordan skal instrumenteringen være? Skal den være i midten der? Bare lurte på hvor vanskelig det ville være å se alle instrumentene? siden de ikke er rett foran deg..

 

Venter på flere bilder

 

Takk for det, men er jo første gangen, så sluttresultatet er jeg spent på selv.

Instrumenteringen kommer i midten ja. Blir ganske lett å se egentlig, da jeg kjørte med Sparco setet kom jeg såpass langt bak at det vil ikke bli problem i det hele tatt, satt nesten helt bak med B-stolpen.

 

 

Jeg må Beklage til alle for dårlig oppfølging i det siste. Og det blir labert de neste ukene også, men kubber ikke helt. Pga jul, overtid og så må jeg klare å få lappen igjen også. Så blir ikke mye svinkjøring på offentlig vei fra meg lenger.

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår