Gå til innhold

Treg start :(

Ranger emnet


kinx

Anbefalte innlegg

Så fort det ble litt kaldere ble golfen min treg til å starte igjen..

Den kommer helt greit i gang, men slipper jeg gassen, så dør den ut, og det kommer ganske svart høyt, og den går ugjevnt, høres nesten litt ut som en kogg ;) Kan kjøre et par Km, og den er sånn fortsatt. Som sagt, ganske svart røyk.. Noen som har noe forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Celeborn

Jeg skiftet schoken jeg, fungerte bedre etterpå...

 

Noen sek. etter oppstart faller turtallet litt, og det høres ut som choken skrur seg av.. Ingen som har noe forslag? Jævlig kjedelig når bilen bråker som faen når jeg skal kjøre fra der jeg bor, og stopper i ca. hvert kryss :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en slik spiral fjær dette hvis det er likt som på min - denne kan vistnok hoppe ut av festet med selve schoke spjeldet. ta av luft filteret - å beveg på spjeldet - sjekk at det er koblet til spiral fjæren.

 

* Hater golf 2 gassere *

 

 

Min starter - men stopper igjen med en gang må holde den på turtall de første 30 sec ene - så er alt i orden - utenom at når den er varm går den på 400 o/min hurtigere tomgang en hva den gjorde før. ( 800 før 1200 nå ) noen som har ide til dette ?

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Er en slik spiral fjær dette hvis det er likt som på min - denne kan vistnok hoppe ut av festet med selve schoke spjeldet. ta av luft filteret - å beveg på spjeldet - sjekk at det er koblet til spiral fjæren.

 

* Hater golf 2 gassere *

 

 

Min starter - men stopper igjen med en gang må holde den på turtall de første 30 sec ene - så er alt i orden - utenom at når den er varm går den på 400 o/min hurtigere tomgang en hva den gjorde før. ( 800 før 1200 nå ) noen som har ide til dette ?

 

Vet de gasserne er noe dritt :( har nemlig fått byttet slik fjær før, men da var den mye verre, da kunne den kvele seg ved full gass ;) Trodde ikke dette var det, symptomene er litt annerledes hvertfall.. dritt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår