NeonMuffler Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 *kopiert fra et engelsk forum* hi! started on around 5 chops now, but i decided that im gonna finish the XRT first! ive took the original pic myself from the game, and im rebrushing it in high res (1920x1200). only things that aint brushed are BG and rims. i did actually brush the rims and tires, but decided that it would look better with some real ones. and im NOT showing the whole car at once. want it to be a little surprise when finished;) i still have MANY things left to do, so thats why its a WIP;) org: WIP: UPDATE 1: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 jeg skjønner ikke hvordan du klarer den brushing de ass :P du er syk god til å brushe. Keep up the good work! Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 takker , update i første post, litt større bilde også;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Faen, jeg liker ikke deg! :D Du er rett og slett rå på å brushe, impressive!!! (.....igjen... :) ) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 litt kult prosjekt da, bil fra et bilspill i mer realistisk utf0relse, gleder meg til resultatet jeg. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Du er bare rå! Gleder meg til du blir ferdig ;) Du MÅ lære meg å brushe på den måten :P klarer det bare ikke jeg, hehe :P Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 takker for comments! hehe, er bare å legge meg til msn det, kan vel alltids komme med noen tips;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Så sinnsykt bra.(som vanlig:P) Skjønner heller ikke at du klarer å brushe så bra. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 enkelt. han kan tegne ;) det og wacom ( som jeg håper du bruker er en perfekt kombo) Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 update?:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg