Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe. nei så klart kan bli litt teit det. men ser jo bra ut. du kunne jo f eks byttet til faceliftfanger/lykter å grill da:D

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. nei så klart kan bli litt teit det. men ser jo bra ut. du kunne jo f eks byttet til faceliftfanger/lykter å grill da:D

Om jeg ville at den skal se ut om 1u2 modellen så hadde jeg nok heller kjøpt en slik bil.

Målet mitt er å gjøre denne skoda octavia 1u modellen litt finere, og det vil jeg ikke gjøre ved å få den til å se ut som en modell nyere. Men tanken er god, det skal du ha, men det er dessverre ikke målet mitt her.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 anet forslag ville jo vert å fått på sorte lister igjen? noen cleane felger. audi RS4 2? Rs6?

Felgene blir de jeg har, enten noe annet med kant. Rs4 2 felgene liker jeg ikke, rs6 felgene synes jeg er greie, men vil ha noe med kant.

Det med sorte lister har jeg vurdert, da jeg kjører en sort/rød/chrome stil, men da blir de i sort blank, ikke matt.

Men saken er at jeg liker bilen veldig godt uten sorte lister, så vi får se hva det blir.

Det blir hvertfall plastikk breddere, annen frontleppe samt custom bakleppe, men det kommer når jeg har råd :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de originale plastbredderene du tenker på? isåfall har vi et sett liggende på jobben.. er lakkert sølv, men du skal få en driiiitbra pris...

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vere det første jeg gjør når jeg kommer på jobb å får sjekka i morra. ja de er til octavia 1u... skal vere likt på før å etter faceliften... bare den originalstylinga på frondtfangeren som ikke passe om hverandre tror jeg...

2012 octavia 2.0 tsi RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vere det første jeg gjør når jeg kommer på jobb å får sjekka i morra. ja de er til octavia 1u... skal vere likt på før å etter faceliften... bare den originalstylinga på frondtfangeren som ikke passe om hverandre tror jeg...

Du kan også sende en melding ( 922 45 895 ) om du ikke har tilgang på nett på jobben.

Kanskje vi snakker julegave til meg selv ja :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider