Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Har puslet litt med bilen i det siste :)

Har så vidt startet litt på stereoanlegg, trukket litt div kabler og fjernet reservehjulet og bygget opp en plate nedi der hvor jeg har skrudd fast forsterkeren på. Så skal jeg lage nytt gulv med utskjæring over forsterkeren. Gjør dette i neste uke tenker jeg. Basskassa skal være løs i bagasjen så det er lett å fjerne den, skal stå i klem mot baksete ryggen med noen vinkler foran som holder den på plass slik at jeg må ta ned seteryggen for å ta den ut.

Er ikke store greiene som skal inn, 10" pioneer, 5-kanals forsterker av ukjent merke og endelig få kjørt Alpine Type R frontsettet på ekstern forsterker.

Har også blitt gjort litt andre ting, koblet opp ett par 12v-230v omformere i bagasjen, en på 300w som er ny og en eldre 150w som pappa hadde liggenes. Dette er mest til foto spotlights til photosessions, men nyttig til masse annet og. Og så har jeg fjernet chromedekslene på dørhåndtakene utvendig, men må lakke håndtakene opp igjen da de har flasset litt og blitt matte. Fjernet den gamle lista bakpå bagasjeluka da chrome folien på lista drev å løsnet. Så monterte jeg ny list men en som er mindre. Ble penere synes jeg. Så til slutt har jeg tatt en motorvask og lakkert dekselet oppå motoren. Ble straks litt renere og penere oppi motorrommet :)

Regner med at sommerfelgene kommer på snart også, gleder meg veldig til det!

Her er noen bilder:

_MG_3540.jpg

_MG_3546.jpg

_MG_3555-1.jpg

skal ha på sorte pyntehetter på mutterne.

_MG_3434.jpg

_MG_3435.jpg

_MG_3439.jpg

Maskeringen rundt skrifta ble ikke helt 100%, men det får bare være :)

_MG_3408.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra Stian Veldig bra...

Og lakke motor dekselet har jeg også tenkt på, så det kan hende det blir og se i framtiden :) Det ble veldig bra...

Bra anleggs plan også må jeg si, det gleder jeg meg til og se..

bra lagt opp med den omformeren også...

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra Stian Veldig bra...

Og lakke motor dekselet har jeg også tenkt på, så det kan hende det blir og se i framtiden :) Det ble veldig bra...

Bra anleggs plan også må jeg si, det gleder jeg meg til og se..

bra lagt opp med den omformeren også...

Ole

hyggelig å høre at det faller i smak Ole :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævlar hvilken grom bil!!!

denne må vi få med på streetmeet til sommern!!

skal du ha på RS fanger å el?

Takk for det :)

Nei blir ikke rs-front på denne. Vil ikke gjøre det så mange andre har gjort. Synes dessuten fronten har en skikkelig sleeper stil når den kommer seg litt nedpå bakken og det liker jeg. Og med frontleppa og grillen jeg skal ha så tror jeg det blir bra!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki:) ja blir sikkert gromt det:)

har samme fronten på bilen min jeg å, men fikk RS fronten,lykter og grill nesten kasta etter meg så kunne ikke si nei:P

Takk for det :)

Nei blir ikke rs-front på denne. Vil ikke gjøre det så mange andre har gjort. Synes dessuten fronten har en skikkelig sleeper stil når den kommer seg litt nedpå bakken og det liker jeg. Og med frontleppa og grillen jeg skal ha så tror jeg det blir bra!

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider