Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Bakrutene på Octavia 1 kan faktisk også eksplodere av seg selv...men da forsvinner som regel hele ruta så bare det som er limt sitter igjen.

Men da har det som regel skjedd i det man skrur på varmetrådene...mulig årsak er også om ruta siger litt og ligger i spenn mot pussermotoren bak,men denne ser jeg du har fjernet acoupe?

ja jeg har fjernet hele motoren og plugget igjen hullet.

Menmen..eksplodert eller hærverk, betale for det må jeg uansett..hehe

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skodaracing: Det der så veldig bra ut, ser ut som du har skikkelig peiling på slikt!

Thanks man! :)

Første gangen jeg egentlig har både plastsveiset og lakkert så mye på en gang med sprøyte,men man må jo egentlig bare tørre å prøve,blir ikke verre enn at det går skikkelig til helv....:D

Håper å se din bil på et treff,den er så clean og fin! :)

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min eksploderte inne i en tunnel uten aktive varmetråder. dette skjedde på min gamle bil en kombi

Har skjedd med noen biler ja...min har holdt så langt...snart 250 000 km...bank i bordet :D

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks man! :)

Første gangen jeg egentlig har både plastsveiset og lakkert så mye på en gang med sprøyte,men man må jo egentlig bare tørre å prøve,blir ikke verre enn at det går skikkelig til helv....:D

Håper å se din bil på et treff,den er så clean og fin! :)

Da må jeg si du klarte deg bra :)

Blir artig å komme på treff. Selvom min har veldig mange skjønnhetsfeil dessverre, menmen..er vel slik man må regne med at skjer med noen biler når den har rullet 9 år på veien ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG har det blitt lansert noe til skoda 1u som jeg alltid har håpt på!! Klare frontlykter!! :D

o1-hld-lk962.jpg

o1-hld-lk96.jpg

Har jeg bestilt? JA DET HAR JEG :) gleder meg, har til og med betalt litt ekstra i for express shipping :)

bestilte med også slike deksler man kan ha på b og c stolpene på utsiden. Di er i "fake" karbon, men jeg lakkerer de meste sannsynlig i sort blank.

201pc-4.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har jeg fått alt jeg har bestilt, samt montert det. Kan komme med bilder senere:)

Frontlyktene ble jeg veldig fornøyd med, men blir bedre når jeg får satt på klare blinklys. De lanseres i mars så da blir det å bestille med en gang:)

Satt også på chromedekslene på speilene, men de har jeg tatt av igjen. Fant ut at jeg vil ha sorte speil etter jeg satte på dekslene på b og c stolpene.

Så har jeg bestilt meg dråpe/cup speil i sort blank. Slike:

444.jpg

Sikkert mange som er uenige i disse, men jeg har alltid likt sånne speil, så får håpe det blir bra :)

"Ny"(brukt) forsteker er også kjøpt, ble en Alpine MRV-F450 v12 serien. Er vel noen år gammel men funker vel bedre enn min A/D/S forsterker jeg kjøpte for 998,- på torshov :D

92_-295261792_xl.jpg

Er det forresten noen som vet jeg kan få tak i FINE sorte matter til bilen min?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klare frondtlamper til før faceliftmodeller har finnes siden de kom ut da.. L&K hadde jo klare lamper til xenonlysene

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klare frondtlamper til før faceliftmodeller har finnes siden de kom ut da.. L&K hadde jo klare lamper til xenonlysene

Har de det? det var jeg ikke klar over, trodde dette var noe nytt som kom i år. Så de på L&K versjonene har helt like lykter som de jeg har kjøpt altså?

Men du som jobber på skoda ettersom jeg har skjønt. Mye koster klare blinklys foran? som da er i lik stil som klare frontlykter?

Jeg fikk mail ang at de hadde fått inn klare blinklys nå, så lurer på om det blir rimeligere å bare kjøpe hos skoda siden dette altså finnes orginalt.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinklykt til L&K koster 481,- inkl mva pr stk

løse lykteklass til L&K koster 900,- inkl mva

pakkningene koster 231,- inkl mva for begge

tingene må bestilles fra utland.

du får 15% om du bestiller av meg

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinklykt til L&K koster 481,- inkl mva pr stk

løse lykteklass til L&K koster 900,- inkl mva

pakkningene koster 231,- inkl mva for begge

tingene må bestilles fra utland.

du får 15% om du bestiller av meg

okey, skal gi deg lyd om du skal bestille opp til meg.

Kan du/dere evnt sende de opp til meg?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider