Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla, fin bil, jeg kjører også octavia, fint å se at andre gjør det også hehe.

hvor befinner du deg i verden a? bare skomm leste igjennom nå, så blei jeg litt gira hehe, min er har akuratt det samme karosseriet bare sølv....

hey,

Jeg holder til i Volda jeg, men kommer ifra Lillehammer. Der jeg feirer jul osv.

Fint å høre at det er flere med octavia`r her, jeg var egentlig ikke ute etter en skoda i det hele tatt, planen var en Passat men så falt jeg litt for denne :)

Sleng gjerne opp ett bilde av bilen din ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute etter en passat TDI jeg, men så datt jeg over denna med 1,8 Turbo og da var jeg solgt hehe, veldig god bil med masse utstyr, så jeg trives veldig godt med bilen.

Har ikke hatt den mere en i to måneder ca da, skal få lagt ut noen bilder, men hvilket nettsted har du bildene dine??

jeg bruker http://www.photobucket.com

Sulle gjerne hatt 1.8 turbo jeg og, men lommeboka styrer veldig mye, og på en annen side så må jeg ha noe som er bensingjerrig. Kan kompansere med litt HK i den andre bilen jeg har ;)

Gleder meg til å se bilde av bilen din :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på leiting etter 17" da som jeg skal ha på, men har ikke finni noen enda, er det 19" du har???

Jeg driver med soting av alle side rutene nå(går litt treigt pga mye jobbing) og sveising av en potte på hver side bak, (det gleder jeg meg til), har også kjøpt turbotrykks måler som jeg skal ha i A stolpen som jeg skal tilpasse og montere. Også blir det sølv stripe øverst i frontruta, det er vel det som skjer foreløbig da, har sammboen og en sønn på to år sammen så det blir ikke bare bil hehe

17" 5x100 ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på leiting etter 17" da som jeg skal ha på, men har ikke finni noen enda, er det 19" du har???

Jeg driver med soting av alle side rutene nå(går litt treigt pga mye jobbing) og sveising av en potte på hver side bak, (det gleder jeg meg til), har også kjøpt turbotrykks måler som jeg skal ha i A stolpen som jeg skal tilpasse og montere. Også blir det sølv stripe øverst i frontruta, det er vel det som skjer foreløbig da, har sammboen og en sønn på to år sammen så det blir ikke bare bil hehe

er 19" jeg har ja, vurdert å selge dem men har i det siste falt bare mer og mer for dem. Driver å vurderer ei potte på hver side jeg også, legg ut bilde så fort du har fiksa det :)

Kan ikke alltid være bil, helt sant det, vet åssen det er ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal jeg gjøre, lurer litt på hva jeg skal gjøe med frontfangeren, synes ikke den er så kul egentlig, 2001 fangeren er pen. Har du lyst til og prate på msn eller? jeg er ikke en sånn jævla mase fyr assa, er bare kult pg møte folk med samme interesse og bil hehe...

legg meg til du, hyggelig med folk med samme bil :)

s_furuseth@hotmail.com

Jeg har vurdert en uorginal leppe nederst på fangeren, gidder ikke å skifte hele frontfangeren...eller..har ikke RÅD heter det vel :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider