Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult og se at det ikke er bare jeg som er litt "sær"

Har solgt min sølv st.v 2002 mod, og nå har jeg en 2006 mod Tdi som nå har rullet 11k, fullt med utstyr. Xenon, regnsensor,sportsunderstell og stoler, 2 sone aircon, cruise controll, crome speil ++ (Fargen er grønn metallic.)

Eneste sure er at dei 19" felgene jeg hadde på den gamle, ikke passer på den nye. Den ruller nå på 18"

Kan ta noen bilder og legge ut.

PS: kult at det er noen sunmøringer her også. Kommer egentlig fra Ålesund/Sula, men bor nå i Oslo

header2.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :)

Kjører på vinterhjula enda, for sommerfelgene ligger oppe i volda. Tok ikke sjansen med å kjøre med sommerdekk over strynefjellet når jeg dro hit (lillehammer) 5.mars..hehe

Kommer til å beholde sommerfelgene uansett, skal polere opp kanten på dem så da blir dem bra. Har uansett sett for meg bilens framtid med de felgene jeg har!

Godt å høre:)

Sleng på en dose med autosol og la det stå til...da blir det fint og blingbling;)

Må si det er fine bilder du tar! Hvilke kamera bruker du?

VW Touran

VW Golf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre:)

Sleng på en dose med autosol og la det stå til...da blir det fint og blingbling;)

Må si det er fine bilder du tar! Hvilke kamera bruker du?

takk for det, skal få kanten til å skinne ;)

Jeg bruker canon eos 350d, dama sitt vel og merke :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hatt så mye tid til grillen for tiden, men i dag fikk jeg pusset og sparklet den ferdig.

Lakkerte den også men har ikke bilde av det ennå, så det får komme i morgen når det er tørt ;)

Pusset ned, bilde fra sånn den står på bilen:

_MG_8245.jpg

Sett fra neden ifra i forhold til hvordan den sitter på bilen:

_MG_8248.jpg

Vasket og klargjort til lakk, den blir selvsagt svart om noen lurte ;)

_MG_8250.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har kanten på felgene fått seg en liten polering :)

Før:

_MG_8571.jpg

Etter :)

_MG_8576.jpg

Så ble det satt på bilen, erger med grønn over hvor høy bilen blir. Men blir nok justerbart etter corradoen blir lakket i sommer :)

_MG_8590.jpg

_MG_8592.jpg

Så har jeg kjøpt meg linse tåkelys:

_MG_8593.jpg

Ble ikke så ille, ville egentlig ha dem så langt ut mot sidene som mulig, men pga mangel av riktig verktøy osv ble se montert innerst mot midten..ble ikke altfor ille:

_MG_8601.jpg

_MG_8602.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, bilen din er nice og se på, enig med deg da , den er litt høy ja, ta en titt på min, den har ikke satt seg helt enda da men, satt det på på onsdagen, har lys liggende jeg også men har ikke fått montert de enda, IC`n er jo bak det ene hullet der lyse skal stå, så jeg må bare se hvordan det er med plass bak der... men bilen din er veldig pen det skal du ha...

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Høyden på bilen din er jo bedre enn min, siden jeg har en del større felger enn deg. Men det blir nå uansett justerbart så da har jeg noe å se fram til.

Var en del som sto i veien bak det hullet tåkelysene ble montert, ville egentlig ha lysene noen cm lengre bak men det ble litt vanskelig, for da måtte jeg ha kuttet vekk litt diverse.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider