Gå til innhold

Min 2000 mod Skoda Octavia

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 420
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her skjer det jo ingenting for tiden,og det gjør det vel heller på en stund. Men i dag tok jeg lakkrens og polering på bilen, ble ett fint resultat men det synes ikke så godt på bildene. Irriterer meg grønn over skaden på ene framskjermen og noen smågreier nederst på fangeren!!!!

_MG_9361.jpg

_MG_9368.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ja da skjer det så vidt noe på skodan også.

Har bestilt:

- H3 Xenon kit 8000k til linselysa i hovedlysene

- H3 superwhite 100w h3 pærer til tåkelysene

Chromeringer til bryterne til luftanlegget:

59_1_sbol.JPG

Chrome ring til bryteren for frontlys:

1f_1_sbol.JPG

Og Girkule med skinn belg samt chrom list/ramme rundt:

kule.jpg

Så laget jeg meg parklys, monterte de i blinklysene, ble greit etter jeg skiftet blinklyspærene til slike med chromeglass, så slapp jeg det oransje gjennskinnet. Men er dessverre litt ennå, så lurte på å skifte til diodelys..vi får se..her er nå noen bilder:

_MG_3903.jpg

_MG_3906.jpg

Kommer med flere bilder når jeg får delene i hus :)

edit: grunnen til at det lyset er mer spredd i blinklys huset på passasjersiden er fordi det er dugg i glasset, skal skifte blinklyset snart!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gleder jeg meg til og se.. stå på, blir bare bedre og bedre den bilen din, savner litt toning av alle side vinduene dine da men, sånn som på det bildet du viste meg, så det kommer vel, regner jeg med..

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider