CoilOver Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Mulig? Kostbart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleness Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Er inne på tanken med min 2000 forester turbo... Fann denne sida i dag: http://www.mnrelectronics.com/sucrco1.html Har ikkje råd eller tid akkurat no, men viss du gjer noko med det, er eg interessert i å høyre meir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Hm... 1400 kr var jo latterlig billig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleness Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Me bur jo tross alt i norge, så det blir nok 1400++(+++++++++++), men det er uansett ganske billig, ja. Trur ikkje det er originale greier, for å sei det slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Sendte en mail og fikk svar... I doubt that the European version has the same engine and transmission as it's North American counterpart. So I would say that it is not applicable. If the drive train is the same it's very possible, but I can not be 100% sure. Michael C Fox Service Manager M&R Electronics 5665 State st. Saginaw, MI 48603 989-790-2949 1-800-343-1382 http://www.thecruisecontrolstore.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleness Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Vil tru motorane er ganske identiske, berre ein får rett(4 syl eller 6 syl). Eg har i alle fall ein EJ20 motor i min, og trur det er samme motoren som er brukt i nesten alle Subaru 2l... Og når det gjeld "transmission and drivetrain" så trur eg ikkje dette har noko med saka å gjere så lenge ein har manuell girkasse. Eg har vore i kontakt med K&N også, i håp om å få tak i eit K&N 57i kit til Foresteren, men det var dei sikre på at dei ikkje hadde... Motorrommet er heilt identisk med ein 99-01 impreza wrx, som dei leverer slikt kit til! Så det blir nok bestilt etter kvart, sjølv om det ikkje eksisterer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg