Gå til innhold

1992 volvo 240 GL classic - korr mange % spærra e d i volvo's originale diffbrems?

Ranger emnet


yengis

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JP er ikke enkle å få fatt i i norge,men ser noen ute på blocket.se fra tid til annen,også på TPC forumet

 

Noen som har mere info om JP?(=Jack Possnert,tror jaggu han er ordfører i eskiltuna nå) de hadde en fabrikk kaldt Tunaverken i Eskilstuna, alt jeg vet :(

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i Texascom...ei lamellsperre er låst sålenge momentet som bryter ikke overstiger det momentet den er satt opp til.

 

 

Ei 35nm sperre må du bryte med 35 nm på ene hjulet for å løre ut sperra.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår