taxidriver Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by rdl hehe, hater folk som skrur igjen olje filterer hardere enn man trenger.... du skal jo skru den igjen for hånd og bare så den sitter lixom... er det ikke selvstrammer på oljefilter da??skrudde den bare sånn forsiktig intill sist, måtte ta i litt her omdagen når jeg bytta olje og filter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Noen ganger lønner det seg å betale litt mer for noe som er litt bedre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Jeg kjøpte en oljefiltertang med bånd.. litt vanskelig å forklare.. kjøpte den på bilxtra.. det kosta ca 40 kroner.. og funka fett selvom det er dårlig plass.. kjekk sak.. om det er interesse for det kan jeg ta bilde.. lissom et bånd av stål som man strammer inn diametern på.. og da kan man begynne å ta i hvor man vil.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg