Mds Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Noen som er med på et siste ingjerstrand treff f.eks før vintern kommer skikkelig? eller andre steder på østlandet.. sånn for eksempel neste lørdag? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 jeg er med på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Har ikke fått vært med på noe før i år, så jeg er med!! Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 jeg er værtfall sinnsyk keen på det, har gått glipp av store deler av årets sesong pga opppussing av bilen min, og nå får jeg den endelig tilbake etter evig lang tid hos lakkereren til fredag... Noen som har forslag da? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 høres bra ut;) Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg