Gå til innhold

Hjelp!!! Kan noen hjelpe meg?? plz

Ranger emnet

G.T.I

Anbefalte innlegg

jeg skulle låse meg inn i bilen i dag for å hente no.. fikk låst opp, men ikke igjen.. nøkkelen sitter dønn fast og jeg tørr ikke røske til. er det noen som kjenner disse låsene veldig godt? hadde det vært fin med et innlegg :) Eller's trenger jeg nye gti stoler så om noen har no... ja :) si gjerne ifra. bilstereo til salgs 500 spenn.. takk hei :)

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøkkelen står i bilen nå, hadde så dårlig tid så jeg måtte bare dra. men dan sitter dønn.. fikk den inn så jeg fikk låst opp, men jeg får ikke låst igjen. det går bare å vri en kvart runde. det virker som om den har kjilt seg. får hverken låst eller tatt ut nøkkelen.. :)

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G.T.I

nøkkelen står i bilen nå, hadde så dårlig tid så jeg måtte bare dra. men dan sitter dønn.. fikk den inn så jeg fikk låst opp, men jeg får ikke låst igjen. det går bare å vri en kvart runde. det virker som om den har kjilt seg. får hverken låst eller tatt ut nøkkelen.. :)

prøv å skru ut hele dørhåndtaket da, og se om du klarer å skille faenskapet. kanskje du klarer å dra ut sylinderen fra håndtaket og fikset.

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for innleggene, men det var en justeringsskrue som sitter over låsen som hadde lirka seg noen runder ut :) bare å dra til den ja.. En stor lettelse for meg... har noen en nyere cd-spiller som de vil selge? moi..

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet :) skal vurdere prisen din, men jeg har desverre ikke no deler og gi deg.. forrreste! battreiet mitt lader dårlig tror jeg har start problemer nesten hver eneste gang, måtte ty til dyttekraft i går.. vann og volten stemmer, men det er noe som ikke funker..

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lad batteriet helt opp (med en batterilader), se om det skjer igjen.. gjør det det er det somregel en av tre grunner. 1) dynamoen 2) batteriet 3) en overledning e.l. som tapper batteriet (det hadde jeg på gamle 2ern, fant aldri ut hvor overledninga lå, så jeg måtte lade batteriet på nytt etter ca 1 måned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider