chevy8 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 hvor kan en kjøpe slikt materiale for å dreie fornger sjøl?` er inne på tanken om alu også men er det lov? får en godkjent bilen med alu foringer?? mvh chevy8 Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Ring vestpak i sandnes, de burde ha slikt noe. http://www.vestpak.no Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 hvordan er det med alu da?? er det lovlig??:D Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 bare lurer..må en bruke "ters" viss det het det:)til å få utav de gamle foringene som i for eks kontrollarmene.. Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Alu er vel lovligt, men helt tåpeligt å bruke.De slites faktisk fortere enn poly og gir ikke noe særligt bedre kontroll.Det skal bevege seg litt i foringene og de skal også oppta slag etc som oppstår. Hadde det vært en reinspikka racerbil som du plukker fra hverdandre understellet på etter hvert løp så kunne det gått. Å ta ut de gamle foringene går fint med et godt press eller slagverktøy og en skrustikke.Polyforingene er som oftest todelte og settes inn fra hver side. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 De er vel presset i, så de må presses ut igjen også. Lovlig og lovlig fru.Blom, regner med at det er mellom kaross og subframe du vil ha alu foringer, og kan aldri tenke meg at de bryr seg og du rister sundt rumpa og bilen din ;-) Og det de ikke vet har de ikke vondt av, men hadde personlig gått for Polyurethan foringer, har kjøpt motor og girkasse fester i poly til LS1` en min, og de er VELDIG mye stivere en org. (har ikke kjørt med de, men kjenner det når jeg vrir på de) Og mellom ramme og kaross, bruk i verstefall nylon å dreie foringer av, eller kansje klippe ut av en 4mm armert gummiduk, blir jo et par mm lavere og da ;-) hehe Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Sjekk ut Astrup & Sønn. http://www.astrup.no Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ok..takker for den siste siden:):) ser de har butikk i bergen så da er det jo enda enklere:D TAKK:D:D Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.