Dinglevims Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Har et lite problem med girkassa mi. Skraper og knaker som bare f*** når jeg skal ha den i 2. gir når den er kald. Etter å ha kjørt en stund virker den helt fint. Er også vanskelig å få i 1. gir uansett hvor lenge jeg har kjørt. Noen som vet om jeg kan gjøre noe med dette? (Uten å bytte girkasse) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Stikk på thorshov eller ene eller annen cd cardic butikk og let opp en boks med omega-olje, funker som faen den! Omega lager diverse oljetilsetninger og bensin/kjøling...etc. Lurer på om ikke giroljeadditivet heter Omega 803(?) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Eller så har jeg en 4-trinns Golf 1 girkasse liggende. Den kan du få billig! Er ikke langt fra meg til Drøbak! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Brandtenborg Eller så har jeg en 4-trinns Golf 1 girkasse liggende. Den kan du få billig! Er ikke langt fra meg til Drøbak! :) Vil helst beholde 5. giret så jeg tror jeg prøver tipset til suggen. Men det er mulig jeg trenger ny girkasse til Jetta-prosjektet. Sender deg en PM dersom det blir aktuellt. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 Originally posted by Dinglevims Vil helst beholde 5. giret så jeg tror jeg prøver tipset til suggen. Men det er mulig jeg trenger ny girkasse til Jetta-prosjektet. Sender deg en PM dersom det blir aktuellt. Det er greit. Den bare ligger i garasjen og samler støv alikevel... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg