Gå til innhold

Høres dette solid ut?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Silverboy

hmmm... begynner å undres over Marius sin voldsommme interesse for Amcars plutselig.... ble du imponert på strippen eller ??

hehe nei... men skal du ha noe solid som ikke koster like mye som å bygge Opera så må du bruke litt yankiee jern deler ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Geforce transmission, Kaaz LSD rearend, Chromoly driveshaft and chromoly axels from Strange Engineering

eller bare dyrt?

Kassa har jeg alderig hørt om.

LSD viaste ikke at du dreiv med alacocaina :D :D

LSD er jo bare Limited Slipp Diffrensial det er sjelden eller lite brukt i drag finens bedre typer diff.

Strange lager seriøse saker de.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Kassa har jeg alderig hørt om.

LSD viaste ikke at du dreiv med alacocaina :D :D

LSD er jo bare Limited Slipp Diffrensial det er sjelden eller lite brukt i drag finens bedre typer diff.

Strange lager seriøse saker de.

Era

dette er min polare i US sitt oppsett som bygger noe lignende av det vi skal... ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

dette er min polare i US sitt oppsett som bygger noe lignende av det vi skal... ;)

På en RX7 ???

Jeg har LSD alacocaina i både Vega`n og i Alfan og det funker det den i vega`n er modda så den bremser 48% og det funker knall det må bare bytte olje på den en gang i året pga spon fra lammelane.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Era

Coolt men lager de drivaksler til RX7 Strange Enginering altså?

Blir sikkert en rå bil det der ja.

Når får du din da?

Era

nei de lager ikke til rx7 men med litt god gammel hjemme mekk så er det noe som passer oppi der gitt.. det største problem er å få tak i en gir kasse uten at den koster like mye som en ny bil...

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...