Marius Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Geforce transmission, Kaaz LSD rearend, Chromoly driveshaft and chromoly axels from Strange Engineering eller bare dyrt? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 hmmm... begynner å undres over Marius sin voldsommme interesse for Amcars plutselig.... ble du imponert på strippen eller ?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by Silverboy hmmm... begynner å undres over Marius sin voldsommme interesse for Amcars plutselig.... ble du imponert på strippen eller ?? hehe nei... men skal du ha noe solid som ikke koster like mye som å bygge Opera så må du bruke litt yankiee jern deler ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 som skal sitte på??? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by Silverboy som skal sitte på??? forløpig så blir det en bil.... :D dragcar Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by marius Geforce transmission, Kaaz LSD rearend, Chromoly driveshaft and chromoly axels from Strange Engineering eller bare dyrt? Kassa har jeg alderig hørt om. LSD viaste ikke at du dreiv med alacocaina :D :D LSD er jo bare Limited Slipp Diffrensial det er sjelden eller lite brukt i drag finens bedre typer diff. Strange lager seriøse saker de. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by Era Kassa har jeg alderig hørt om. LSD viaste ikke at du dreiv med alacocaina :D :D LSD er jo bare Limited Slipp Diffrensial det er sjelden eller lite brukt i drag finens bedre typer diff. Strange lager seriøse saker de. Era dette er min polare i US sitt oppsett som bygger noe lignende av det vi skal... ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by marius dette er min polare i US sitt oppsett som bygger noe lignende av det vi skal... ;) På en RX7 ??? Jeg har LSD alacocaina i både Vega`n og i Alfan og det funker det den i vega`n er modda så den bremser 48% og det funker knall det må bare bytte olje på den en gang i året pga spon fra lammelane. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by Era På en RX7 ??? Era m'm ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by marius m'm ;) Coolt men lager de drivaksler til RX7 Strange Enginering altså? Blir sikkert en rå bil det der ja. Når får du din da? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by Era Coolt men lager de drivaksler til RX7 Strange Enginering altså? Blir sikkert en rå bil det der ja. Når får du din da? Era nei de lager ikke til rx7 men med litt god gammel hjemme mekk så er det noe som passer oppi der gitt.. det største problem er å få tak i en gir kasse uten at den koster like mye som en ny bil... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-devil Skrevet Juli 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2002 Ja, dette burde tåle litt misbruk. Jeg har det samme oppsettet i Golfen, med unntak av: Geforce transmission, Kaaz LSD rearend, Chromoly driveshaft and chromoly axels from Strange Engineering :D Siter - red devil RX-8'n er bestillt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg