Gå til innhold

Soundstream i Citroën, tips?

Ranger emnet

chrizz_g

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utseende på Soundstreamen kunne vært bedre, syns jeg da. Liker ikke sånt fancy tull :P

Er usikker på om jeg skal ha et, eller to, om jeg skal ha Punch, eller L5.. Men jeg skal hvertfal ha 10"!

- 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D

- 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller ta kontakt med Morten Pettersen på forumet her. Han kjenner Soundstream gutta å kan sikkert ta deg med til Earthquacke,Soundstream Arosa eller Dag Johansen. Da får du sikkert lov til å ta på å få litt forklaringer på det forskjellige utstyret. Kanskje en lytte test også? :D Hyggelige karer de der. Fleisher (http://www.autod.no) er også med i gamet der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Pettersen bor jo bare et steinkast unna meg. :)

Jeg er mest på jakt etter lyd. Altså et BRA frontsett, men samt god bass. Skal customize det hele litt selv, altså at det også skal se bra ut. ;)

Det er en av grunnene til at jeg liker L5! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Pettersen bor jo bare et steinkast unna meg. :)

Jeg er mest på jakt etter lyd. Altså et BRA frontsett, men samt god bass. Skal customize det hele litt selv, altså at det også skal se bra ut. ;)

Det er en av grunnene til at jeg liker L5! :D

Kjenner jeg deg? Kan jo alltids høre med Pål om han har tid en ettermiddag for litt studie. Eller om Dag har noe hos seg. Så får vi helt sikkert lov til å teste det. Å lage custom er helt greit så lenge man bruker hodet litt :)

Ang GOD lyd så er http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_65&products_id=155 å annbefale. Trenger minimal kasse å spiller skikkelig dypt oxo :)

God lyd å masse TRØKK så er http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_65&products_id=157 en versting. Trenger noe større kasse. Men gutta er som regel VELDIG behjelpelige med litt meninger om plassering,kasser ++

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner ikke meg, jeg kjenner ikke deg.

Men, det jeg mente var at Horten ikke er langt herfra.

Vil Lil'Wonderen klare å drive disse subene? Blir nok bare en sub.

Frontsett og forsterker blir da i så fall også Soundstream. :D

Hva med dette? :)

http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_64&products_id=450

Er det bra?

Noen som vet om en forsterker som passer til frontsettet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revetal er stedet. ;)

Skal kun ha et basselement, da holder vel LW1.350?

Så nettopp på den forsterkern til det frontsettet! :D

Lovende. ;)

Men, hvordan er det vanlig å løse det med plassering av forsterker til frontsett?

Masse kabling hvis den skal ligge bak! :(

Noen som vet om en god spiller til en fin pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revetal er stedet. ;)

Skal kun ha et basselement, da holder vel LW1.350?

Så nettopp på den forsterkern til det frontsettet! :D

Lovende. ;)

Men, hvordan er det vanlig å løse det med plassering av forsterker til frontsett?

Masse kabling hvis den skal ligge bak! :(

Noen som vet om en god spiller til en fin pris? :)

Ang plassering så kan du vel rett å slett legge den der du har plass :) Du skal jo evn bare ha en leding til begge høytallere for du skal jo kobble forsterker til det passive delefiltert. Skal du bruke bagasjen til stereo bygging er det jo pent å ha den baki for å fylle opp litt. Samt den står i stil med monoblokka evn.

Ang spiller så spørs det jo litt hva du vil ha av funksjoner. Som f.eks mye innstillinger, tidskomp, hvor mange linje utganger osv osv :)

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider