Gå til innhold

BMW E34 520i Snurrekonvertering ;)

Ranger emnet


Polyfibe

Anbefalte innlegg

D er en fordelingsboks, så den må du ha spenning til ja.

Batterikassa er nok bare å meisle bort, for den avstiver ikke noe :)

Når d gjelder ac rørene er jeg ikke helt sikker på hva du bør gjøre.

 

Jepp, fikk bekrefta det i kveld :)

En i gata her som visstnok jobbet med bmw i tr.heim

så han skjekket over, og kom tilbake med sikringer osv.

Tidligere eier har tydeligsvis gjort noe i fordelingsboksen bak, dermed så var den gamle sikringen sprengt og loddet på nytt. :hvaskjera

 

Skiftet like greit hele oppsettet innvendig, nye sikringer osv. :)

Han mente at jeg kunne koble de tre svarte ledningene fra batteriet via den fordelingsboksen fremme. så legge ny fra den bak til batteri. det skulle holde. var en på bimmers.no som hadde gjort det og.

Har ingen peiling ang. AC rørene, vet ikke om det kan bli for trangt, har et sett til med de rørene og, må sikkert pakke de skikkelig med varmebeskyttelse?

hehe.

Endret av Polyfibe

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glemte visst og legge inn bilder her. :)

Prøvemonterte ei snurre før jeg tok vekk fuglebrettet til batteriet. :P

 

meeen. avgasshuset var feil "vei :P Må ha det motsatt vei for og få plass! :P

 

19092010257.jpg

Det virker som at turboen er speilvendt?! :S

Ser tydelig at jeg må finne ei snurre som er rett vei! :P

19092010256.jpg

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja! Begynte idag med opprydding av motorrommet!:)

Fikk demontert alt i front, samlet ledninger osv. trekker opp disse på nytt, i ordtlige kabelstrømper, og ikke den urgamle svarte tyske militærteipen :P

 

Ble veldig overrasket over mye utroli lite rust det var, bortsett fra ett og ett skruehode som var litt oppspist..

Veldig mye oljesøl og sand/lort på sjåførsiden.

så blir brukt en del avfetting og skrape, vasket litt og "smekksmekk" kjempefint.. :)

Må gå over flere ganger da. :) lakkere opp motorommet igjen til den sølvfargen den "engang" var ;)

 

21092010262.jpg

Uno question :P

21092010264.jpg

21092010263.jpg

21092010265.jpg

Endret av Polyfibe

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan stiller det seg til og fjerne AC rør?

Systemet er tydeligis tomt, går det an og blende rørene eller

gjøre noe?

 

Har ei Manuellkasse på hånden + alt som trengs for ombygg.

Starter med og fjerne div. i motorrommet i morgen, + kanskje redgjøre frontplate, fjerne ledninger for å ta ut motor, aut.kasse.

 

Kunne tenkt meg og steamvasket motorrommet for beste resultat!

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår