Gå til innhold

Bilen skal lakkes, modifisering av lakk og Effekten i den?

Ranger emnet

Tidligere bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal Våren 2008 lakkere hele bilen min utvendigt, jeg skal ha samme farge som det er orginalt på bilen men jeg vil modifisere den litt slik at bilen IKKE ser orginal ut men litt penere (IKKE HARRY). Grunnen til at lakken kun skal modifiseres er pga motor-rom og rundt dørene, det skal ikke skille seg SYKT ut når du åpner panseret\dørene.

Bilder av bilen ligger i signaturen min, det er Opelen :)

Forslag til modifisering, feks lakke tak\panser\bagasjelokk i samme farge, perlemor osv slike tips er jeg ute etter

og en ting til, jeg vil gjerne bli sponset med lakken... Tips om dette ? er det sannsynelig å få det imot feks litt reklame på bilen i 1 år ellerno? Slike ting jeg er ute etter å få svar på :)

Takker på forhånd for alle svar med vett :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er jo litt pimp men det er helt OT xD

Ja litt flakes kan vell gå, men jeg har ikke sett så mange biler IRL med flakes annet enn på Gatebil og de jeg så der hadde overdrevet verst..

Jeg kan desverre ikke hellakkere bilen med motor-rom osv pga pris, jeg er student, jeg har ikke lyst til å legge 30k i lakk på en bil som har 1.6l og fwd.. Venter til jeg engang får meg turbojapse eller turbotysker med RWD :)

Men en ting er sikkert, lakke bagasjelokk, tak, panser, grill og speil (grill og speil hører med designet til panseret osv) i sort.. Det eller en annen passende farge. Jeg tror det hadde blitt pent, så kunne jeg gi faen i at bagasjelokket har gamle fargen rundt kantene fordi de matcher resten av bilen som ikke er svart :)

Men fortsett å gi tips, jeg er 17år og har null erfaring med lakk og effekter :) Gi mer tips den som kan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider