Gå til innhold

Bilen skal lakkes, modifisering av lakk og Effekten i den?

Ranger emnet

Tidligere bruker

Anbefalte innlegg

Her har du i hvert fall mitt forslag...

Har litt dårlig tid nå, hadde egentlig ikke tenkt til dette, så det ble ikke så bra (tenkte og foreslå kun som tekst, men lettere og illustrere..)..

Behold!!! :

small08nk4%20copy.jpg

Edit: Mods; Sort/røddelt panser, emblemfri grill, tonede sideruter og sort tak (synes dårlig).

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller valgt en ny farge om jeg først skulle lakkert hele bilen! Svart hadde passet fint, kan ikke huske å ha sett en svart vectra i nyere modell. så slenger du på litt flakes ala diamant støv look ;)

Jeg har svart vectra i nyere modell ;) 1999mod...

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du i hvert fall mitt forslag...

Har litt dårlig tid nå, hadde egentlig ikke tenkt til dette, så det ble ikke så bra (tenkte og foreslå kun som tekst, men lettere og illustrere..)..

Behold!!! :

small08nk4%20copy.jpg

Edit: Mods; Sort/røddelt panser, emblemfri grill, tonede sideruter og sort tak (synes dårlig).

Ojojoj...skremmende lik min idè i hodet...Skal ikke avsløre min plan for min bil....menmen:D

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MDS er gutten i skuddet med denne ideen, han er den første norske jeg har sett med denne lakken. har sett en engelsk Oransj \ sølv Vectra B med nøyaktig samme farge opplegg, veldigt populært i england det der, den jeg så var oransj med sølv panser\speil\tak\bagasjeluke.

Xander: Nice forslag, det jeg mente ja :)

Sotede ruter vet jeg ikke hvordan\hvor jeg får gjort ordentlig, men skal jeg sote vil jeg at alle rutene er det, hvis ikke ser det dumt ut spør du meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider