classic Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Noen som har noe å anbefale? Skal bytte inn WRC Rally Evolved i noe annet, likte det ikke. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 hvordan er f.eks WRC4 i forhold? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 hvordan er f.eks WRC4 i forhold? Jeg har begge to. Begge bygger på samme grunnprinsippene Men wrc4 føles mere ekte ut da det er flere etapper på de forskjellige rundene. Ikke så mye tull med extrem biler,rally etc Men grafikken er noe dårligere Lenge siden jeg har spilt wrc4, skal ta å blåse støv av det nå kommer tilbake med rapport.... Men jeg vil anbefale Richard Burns Rally vanskelig men forferdelig morro, du burde ha ratt og pedaler Også vil jeg anbefale Enthusia professional racing Ikke så veldig mye rally men makan til kjørefølelse skal du lete lenge etter Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 har testa Richard Burns på Pc, ble ikke helt overbevist. Bra med justeringsmuligheter på bilene, men overall så falt ikke spillet i smak. Valgets kvale....... Har hatt PS2 i et år uten å ha annet enn singstar og buzz. Når jeg endelig kjøper et bilspill så ble jeg så skuffet at jeg ikke finner ord. GT4 eller WRC4 står det mellom nå. eventuelt begge to. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Har spilt litt WRC 4 nå og det føles ut som bedre og mer realistisk spill enn WRC E Du slipper teite kommentarene til kartleser, teite ting som skjer på etappen (Steinaras, veiarbeid, ødelagte biler overalt..etc) Rallycross greiene syns jeg heller ikke fungerer. Det er færre rally men mere etapper på Wrc4 Men ville ha kjøpt GT4 uansett, det er et must å ha i hylla Men vurder\prøv entustia også, selv om Gt4 er ett fantastisk spill så sliter det litt med kjørefølelsen\ralismen (spesielt hvis du skal prøve å drifte) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 kan man konfigurere/ bytte knapper i WRC4? veldig irriterende at man ikke kan det i Evolution Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 kan man konfigurere/ bytte knapper i WRC4? Nei jeg tror ikke man kan det i wrc4 heller, har bare muligheten til å velge mellom høre eller venstrehendt... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 WRC spillene synes jeg eneren fremdeles er den beste selv om det er få baner/løp og velge mellom. pga manglende bakke kontakt på de senere spillene. GT4 er et must, kjøp set uansett.. selv om rally kjøring suger på GT.. Colin mcrea Rally er og blir de beste rally spillene.. OG De du skal satse om du skal ha rally spill.. WRC logoen er ikke ensbetydende med kvalitet i spill verdenen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 har spilt en del WRC1 og det digger jeg. har aldri spilt Colin McRae på PS2, men har spilt hele rekka på PC. Synes Colin McRae 1 og 2 var bra, resten suger på Pc i allefall. GT4 skal jeg nok ha uansett. Men mener dere siste Colin til PS2 er bra altså? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 De to siste colin spillene på Ps2 ja. Det første synes jeg ikke noe om, pga at det kun er mulighet til og kjøre ford focus i karriære modus.. :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg