Gå til innhold

Prosjekt: Student einser SELGES I DELER

Ranger emnet

AndersM

Anbefalte innlegg

ja vet, så har cl leppa nå.. men må ha duckbillen på igjen til sommeren også! :)

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det får vi satse på! Skal ihvertfall på vårmønstringa på værste! Vogga mi er ikke noe glansbilde, men stasher den opp med godbiter da.. Så får jeg ta rust og lakk når jeg har ekstra med cash :)

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det får vi satse på! Skal ihvertfall på vårmønstringa på værste! Vogga mi er ikke noe glansbilde, men stasher den opp med godbiter da.. Så får jeg ta rust og lakk når jeg har ekstra med cash :)

Jepps;) dit skal jeg også hadde jeg planer om. nå er ikke akkurat bilen min noe glansbilde heller.:D men treff skal man på for det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kommet litt lenger på felgene da :)

De er ikke vasket etter polering, men dere ser litt av resultatet..

Beklager dårlige mobilbilder..

FØR:

1357271-bilde1-dsci0226.jpg

Etter sliping og polering:

20-03-07_1909.jpg

20-03-07_1911.jpg

20-03-07_1910.jpg

Felgene er ikke lakkert mellom eikene, men dere ser da litt hvordan det vil bli :)

Eikene er også slipt ned og polert opp :)

Er det forresten noen som vet hvordan jeg får ned CO på en forgasser motor? Haster med svar da jeg skal inn i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her, ja. Da så felgen brått så bra ut som jeg regna med at den kom til å bli. Husk på at du må polere søkket i senter også (der senterkoppen skal være), med mindre du har kommet på en løsning på senterkopp-problematikken.

takk takk, bra noen gir tilbakemeldinger her da :)

Har tenkt å få noen til å dreie senter deksel som blir polerte. Men øverby hadde ikke tid før om flere måneder! så da ble jeg litt i tvil om hvor jeg kan få noen til å gjøre det.. Er jo bare noen helt runde alu senter på 165mm så er ikke noe hokkus pokkus akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk, bra noen gir tilbakemeldinger her da :)

Har tenkt å få noen til å dreie senter deksel som blir polerte. Men øverby hadde ikke tid før om flere måneder! så da ble jeg litt i tvil om hvor jeg kan få noen til å gjøre det.. Er jo bare noen helt runde alu senter på 165mm så er ikke noe hokkus pokkus akkurat :)

Bare å høre med nermeste vidergående skole med mekaniske fag, gjør slike ting for en slikk og ingenting:)

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står bilen på bukker nesten helt ribba.. blir fjerna det som er av rust i motorrommet og bak skjerneme og lakka/kitta på nytt.. er så og si 0 rust, kun overflate 2-3 steder bak skjermene foran.

har også bestillt noe snax fra kollevold

Det var gule polyforinger foran/bak.

K&N innsatsfilter

Diamond silicon pluggledninger

dette blir bra hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har jeg vært en tur i carporten :)

Har tatt den ene siden og fjærnet all kitt og det som var av overflate rust.. En skikkelig dritt jobb, men ingen ubehagelige overraskelser :D

Er "malt" med 20%owatrol og 80% arcanol.. Satser på at det skal funke..

Har også begynt å vaske motorrommet og fjernet noen braketter som jeg ikke skal bruke..

Ellers er bakramma også fått seg et strøk med arcanl/owatrol

Bilder kommer..

Kom også en herlig pakke med snax fra kollevold.

Diversebilder015.jpg

Da er komplett eksos fra simons bestilt..

Nye bærearmer blir bestilt i morgen..

Nye gti breddere er bestilt!

Ble et billig motorbytte det her..... ¤%%"!!

Men gidder ikke gjøre det halvveis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ja da selges denne i deler.. Se salgsannonse på bilforumet under motor..

MASSE NYE DELER

Lenke til kommentar
Del på andre sider