Gå til innhold

Bilder av bilen min!

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

Originally posted by NoLimit

Pen bil ja! :)

Som sagt her for høy enda men.. ;) hehe..

Og du bør lakke bilen helt ned.. blir mye penere.

Lakking helt kommer også, vurdere ny bakfanger og sideskjørt i samme slengen!!!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Neeeeeei! Ultraflott Passat, bare én liten ting som er helt på jordet:

Det er en stor sprekk mellom badboylista og panseret! Det skal da ikke være sånn, skal det vel? Hva med å sparkle igjen den, og lakke over?

Det blir ikke noe særlig, da må jo hele panseret lakkes også!!! Skal det gjøres, så skal eg nå sveise "bad look" i stedet for glassfiber!!!! Kommer kanskje til våren!!!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All respekt til bilbyggere rundt om i landet, men en ting skal sies:

-Masse bolt-ons gir verken streetcreds eller respekt hos meg.

-Skikkelig platearbeid / omfattende karrosseriarbeid / sinnsyk motortrimming utført av bileier / bra utført glassfiberarbeid / veldig omfattende ombygging på diverse annet vis er det som får _meg_ til å tenke: "wow, han der har virkelig gjort en innsats, er ganske kunnskapsrik han dær, han er mitt forbilde, skulle ønske jeg også var like flink, osv. etc."

Poenget er: 'alle' kan skru på bolt-ons, men en ekte entusiast er flink nok til å lage og gjøre det meste selv. Det er DET bilbygging handler om!

(Beklager at jeg forurenset tråden med generelle tanker og meninger ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...