high octane Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Da har det skjedd meg også. Fredag kveld var jeg og noen veninder på veg til en fest. Jeg kom som vanlig i godt skuv, og ante fred og ingen fare, når det plutselig begynte å blinke i blått bak meg. Etter ca 500m. fant jeg ut at det var like så greit å stoppe siden politiet allerde kjenne bilen. Jeg stoppet og det kom ut en politimann, og ba om førerkort og vognkort. Alt det var greit, men jeg hadde kjørt i 83,17km/h. i 60-sonen. Det er bare få kilometer unna å miste kortet. Jeg vet jeg kjørte fortere enn 83km/h, så jeg godtok det forenklede forelegget på 6500 sure norske kroner. Men, men, det er vel bare å betale tenker jeg, og håpe på mer flaks neste gang.:boxers Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlis Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Flaks kalles det.. hvis du til tider? kjørte fortere enn det Godt du slapp å spasere 3mnd da:) Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Speedometeret viste nermere 100 på slutten. Gasset tydeligvis på etter at politiet hadde sluttet målingen sin. Ble tatt med laser i politibilen. De kjørte bak meg og målte meg, så de målte ca.500 meter, og tok gjennomsnittshastigheten,og fikk farten. Var ingen sure miner, så jegg fikk en grundig innføring i hvordan det systemet fungerer. Politimannen var alene...hadde han egentlig lov til å skrive ut bot da? Spurte han om det, men han sa at han hadde det. Noen som vet? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Egentlig er jeg litt skuffet over deg Skurk. Når du først blir tatt kjører du stakkarslige 80 km/t? Til og med farmoren min kjører i 80. Hadde forventet en historie om en vill biljakt gjennom halve Trøndelag i nærmere 300 km/t på ett hjul i svingene med påfølgende skader for flere millioner på offentlig eiendom, og at det hele endte med at du ble skutt av en laserpistol. Men joda, de kan gi deg bot selv om de ikke er to. Regner med at han filmet deg? Jeg fikk 7800,- i bot tidligere i høst, og da var det bare én politimann i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Så lenge han kan operere måleutstyret trengs vel bare en. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Tommy_erwin: Ventet på noe av det samme ; ) Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ble faktisk stoppet i ettermiddag jeg også.... Ehr. Var klar over at det gikk litt for fort så orket ikke kverulere, men fikk se hastigheten som sto på laseren ivertfall. Men sånn egentlig, jeg kunne jo ikke vite at det var jeg som var blitt målet, hvordan skal de kunne bevise det sånn egentlig? Det var bare en person her også.. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ble faktisk stoppet i ettermiddag jeg også.... Ehr. Var klar over at det gikk litt for fort så orket ikke kverulere, men fikk se hastigheten som sto på laseren ivertfall. Men sånn egentlig, jeg kunne jo ikke vite at det var jeg som var blitt målet, hvordan skal de kunne bevise det sånn egentlig? Det var bare en person her også.. Bot da? Kjørte du fort? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det kan være det samme, hehe :) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Speedometeret viste nermere 100 på slutten.Gasset tydeligvis på etter at politiet hadde sluttet målingen sin. Ble tatt med laser i politibilen. De kjørte bak meg og målte meg, så de målte ca.500 meter, og tok gjennomsnittshastigheten,og fikk farten. Var ingen sure miner, så jegg fikk en grundig innføring i hvordan det systemet fungerer. Politimannen var alene...hadde han egentlig lov til å skrive ut bot da? Spurte han om det, men han sa at han hadde det. Noen som vet? gjennomsnittsmåling med laser? fra bil i fart med laser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hvordan får de til å måle din gjennomsnittshastighet dersom laseren sitter fastmontert på politibilen som følger etter deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 HAHAHAHHA..tenkte på det jeg oxo.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Egentlig er jeg litt skuffet over deg Skurk. Jeg aa... jeg trudde en kar som deg ikke stoppet.. men kjoorte fra politiet.. :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 De 6500kr er sure! Men kanskje man slakker av på samme strekning neste gang. Det gjør ihvertfall jeg. Fikk 6500kr for 1,5 år tilbake i slutten av ei langstrekke (ga den stakkars politimannen klar beskjed om hva jeg mente om laser kl 22.30 på Norges lengste rettstrekke på en fredagskveld og hva de heller burde ha brukt resurseene sine på). Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Ta bota som en Mann med stor M! Selvom det er surt. :) Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg