smideRacing Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hei. tenkte jeg skulle legge ut en liten tråd om min bilen min jeg å da..bilen er en 1990mod jetta, som kun har gått 103000km, å virker veldig tight og fin. Det som er gjort: ble tatt en del rust å lakkert i sommer,. har bygget litt anlegg 6*9 i hattehylla, 6,5i framdørene, 1500w forsterker. å 15"sub.. planer fremmover: plukke ut motor og alt,renske motorrom,lakke og ordene. få tak i 16v motor KR. skivebremser bak. større bremser forran 16v ell g60 justerbart senkesett, g60 breddere og skjørt. 9*16 felger, men går smått når man er 15 år, å ikke ræva full av penger for å si det sånn:), så blir nok noen år før detta blir ferdig, men det er bare gøy, då har jeg god tid til å få den akkurat slik jeg vill;) Har ikke bilder av hvordan bilen var da den ble kjøpt. Men kommer snart bilder av slik den er nå. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 noen bilder fra i sommer.. kom me komentarer. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 se bort i fra den lista over lyktene. den skal fjernes.. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Steike! den var rå :cool: Hvor fikk du tak i vinga? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 vingen satt på når jeg fikk den,. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 okei :( skulle gjerne hatt meg en sånn ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 vinga er vel wingswest som har. heite "m3 style" http://www.wingswest.com/products_detail.asp?page=1&id=1163 Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Har sett på den der inne, ja :) men hvor kan jeg få bestilt det? :( Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Gjennomført den der ;) Hva ga du for den a? Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 takk.. ga 16lapper. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 hei. skjer lite me bilen om dagen.. noen som vet om corrado bakstillinga passer på jettan??. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajero-power Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 strøken bil detta smideRacing.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Takk :) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 hei. skjer lite me bilen om dagen.. noen som vet om corrado bakstillinga passer på jettan??. ka i all verden skal du me d på jettan?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg