smideRacing Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 hadde tenk på bremser da.. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 har du skivebremser no eller?? viss du har så treng du ikkje carrado bremser bak. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 okay.. nei har ikke skiver nå.. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 okay.. nei har ikke skiver nå.. da kan du jo ta golf g60 bremser vist du tenkte på corrado g60;)men lettest av alt er å ta fra jetta gti!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 okay.. blir helst det jeg kommer til å gjøre å. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 jevlig fin bil <3 Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 jaja, nå er det lenge siden jeg har lakt ut noe her, skjedd mye siden sist, plukka ut motoren som satt i og tatt litt rust og lakkert. Fått tak i 16v motor som jeg driver og overhaler nå, må bare vente på delene.. her er noen bilder Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JETTA86 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Hei:) Er det noe sveising i bilde når du skal bytte ut hele fronten på den? Da tenker jeg på alt som går tversover inkl. radiatoren og helt ned? Hilsen Jetta86 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Hei:) Er det noe sveising i bilde når du skal bytte ut hele fronten på den? Da tenker jeg på alt som går tversover inkl. radiatoren og helt ned? Hilsen Jetta86 nei er bare å skru av alt sammen. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Vurderer å skaffe meg en VW Jetta selv.. 89mod med styling.. Skal få litt mer info senere.. ;-) Er enno usikker på hvilken styling som sitter på.. Han mener jeg skal komme med et bud.. Er usikker på hva jeg skal begynne med.. Noen tips? Ps: bilen ble førstegangsregistrert i 1990, er d noen grunn til at han skal få høyere pris? Siter Audi Uten Quattro er som bil uten dekk! Chevy Van BMW 316i(320) 90 x BMW 325 88 x Audi 80 Quattro 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Vurderer å skaffe meg en VW Jetta selv.. 89mod med styling.. Skal få litt mer info senere.. ;-) Er enno usikker på hvilken styling som sitter på.. Han mener jeg skal komme med et bud.. Er usikker på hva jeg skal begynne med.. Noen tips? Ps: bilen ble førstegangsregistrert i 1990, er d noen grunn til at han skal få høyere pris? Det hørtes bra ut:D Men vet ikke når jeg ikke har sett den. Du får se åssen stand den er i, og langt den har gått og mye rust og slik. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Noen flere bilder av slik bilen var: Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 fått på girkassa å satt inn ny clutch. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Det hørtes bra ut:D Men vet ikke når jeg ikke har sett den. Du får se åssen stand den er i, og langt den har gått og mye rust og slik. Skal legge ut noen bilder når jeg har fått de.. Med litt mer fakta.. Men jeg falt rett å slett for den jetta'en altså.. :) Sier fra når bilder å facts blir lagt ut.. ;-) Ps: likte stylingen på bilen din, men lurer på hvilke felger du har på den? Er ikke en type Brock felger eller noe sånn? :-) (på det bildet fra vinteren, vinterfelgene) :driving Siter Audi Uten Quattro er som bil uten dekk! Chevy Van BMW 316i(320) 90 x BMW 325 88 x Audi 80 Quattro 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 ser bra ut dette =] minner meg litt om mitt prosjekt bare mitt var liit mer komplisert =/ lykke til Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg