smideRacing Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Skal legge ut noen bilder når jeg har fått de.. Med litt mer fakta.. Men jeg falt rett å slett for den jetta'en altså.. :) Sier fra når bilder å facts blir lagt ut.. ;-) Ps: likte stylingen på bilen din, men lurer på hvilke felger du har på den? Er ikke en type Brock felger eller noe sånn? :-) (på det bildet fra vinteren, vinterfelgene) :driving Gjør det du. felgene som sitter poå det vintebilde er borbet. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 :rolleyes: ser bra ut dette =]minner meg litt om mitt prosjekt bare mitt var liit mer komplisert =/ lykke til Takk :) skal ikke se akkurat slik ut denne når den er ferdig heller. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 lakka litt Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 satte inn motoren bare for å se åssen det ble ;) tar den sikkert ut igjen snart. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Det ble nice :) Skjedd noe mer i det siste ? Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Det ble nice :) Skjedd noe mer i det siste ? takk;). skjedd lite i det siste nå gitt, Dårlig råd om dagen. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 takk;). skjedd lite i det siste nå gitt, Dårlig råd om dagen. Hehe, er ikke bare deg som sliter med det ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 har de felgene på jettan min dem klerbilen bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VidarB79 Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 hvor har du fått tak i di handtakene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 hvor har du fått tak i di handtakene?? Dørhåndtakene du mener ? De er orginale . Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 må si at den jettan din har blitt grisekul ! :win Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 må si at den jettan din har blitt grisekul ! :win Tusen takk :D Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Tøff Jetta du har der:) Var faktisk å kjøpte meg en Jetta på Fåvang for en uke siden, jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg