leeny Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 nå har viskermotoren på lancern '91 gått tror jeg. noen som veit om det er mye jobb å bytte, eller om det er dyrt? eller kanskje ikke hele motoren trengs å byttes... men det skjer hvertfall ingenting når jeg prøver å viske, hører ikke motoren går heller... Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 nå har viskermotoren på lancern '91 gått tror jeg. noen som veit om det er mye jobb å bytte, eller om det er dyrt? eller kanskje ikke hele motoren trengs å byttes... men det skjer hvertfall ingenting når jeg prøver å viske, hører ikke motoren går heller... Du må først sjekke om motoren får strøm eller ikke.. Motoren står på høyre side av motorrommet i torpedoveggen. Er 3-4 10mm skruer den er festet med, og så må du få en hånd på baksiden for å løse staget til viskeroverføringen.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovleander Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 drar opp igjen denne tråden da jeg har samme problem på denne utpå her. trodde først det var sikringen, men alle er jo hele. aldri skrudd på "mitstuggubisje" så hadde vært kjekt med litt hjelp. hvordan i granskauen får jeg handa bak torpedoveggen til viskermotoren/staggget? hadde hu bare kjøpe seg merce hadde det vert mye enklere :lol: Siter http://tovleander.comMercedes Benz 190E Brilliant Silber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg