Wrasko Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hva så Tsbusa? Kan jo ha godkjent den med turbomotor og under 220hk..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Du må gjerne ta med bilen din til TuV med 500hk, men en ting er sikkert, den kommer hjem totalskadet pga krasj test, og garantert ikke godkjent. Klart det er digg å ha alt godkjent, men litt av morro`a er jo at det ulovelig, nytter jo ikke å følge alle reglene til punkt å prikke. Alle som har sett størrelsen på "kjøretøy forskriften" skjønner at det er håpløst hvis den kommer hjem totalskadet, kan du forklare hvordan folk har fått godkjent en opel rekord med 1200 hk v8 twin turbo? går faktisk her i landet.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Pjokken i Brevik fikk jo registrert opeln sin med 900hk (tror jeg det var) etter at han var hos TUV. Tror vel ikke akkurat at opel godkjenner så mye hester Jaja.. Får vel godkjenne på ekstremt lavt trykk da vel.. Men men.... Litt kjedelig egentlig, men sånn får det vel bli... Har det samme problemet jeg, er 225hk i T5n min, jeg håper også på at jeg kan få den godkjennt. I tillegg vil jeg prøve å få den godkjennt med 20" felger og coilover. Håper du kan gi tilbakemelding om du får den godkjennt med flere hk.:thumb :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hva så Tsbusa? Kan jo ha godkjent den med turbomotor og under 220hk..... Jaja, det kan jo tenkest det. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 142-T5: Din er sikkert ferdig lenge før min... Den blir nok tidligst ferdig til våren.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Leste nettopp en reportasje i et av de siste numrene av Vi Menn Bil som omhandlet dette temaet (finner selvfølgelig ikke nummeret igjen nå). I dette tilfellet gjaldt det Artic Trucks i Drammen som dro med ombygd Toyota til et uavhengig godkjenningsorgan i Nederland, nettopp for å dokumentere ombyggingen og kvaliteten på denne i forhold til Toyotas krav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 142-T5: Din er sikkert ferdig lenge før min... Den blir nok tidligst ferdig til våren.... hehe.... det tror jeg ikke, jeg må bytte bil grunnet at den er skjev. Jeg kaller det langtidsprosjekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 for ikke å nevne en viss granada som ihvertfall ikke var godkjent fra ford med oppunder 2000hester under huven :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Den granada'n er vel ikke godkjent med 2000hk, men rundt 800 som var i den gamle? Uansett langt unna hva Ford ville ha godkjent;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 å beholde skiltene på en ombygd bil er da ikke noe problem. Bare å eu godkjenne den som vanlig det. Funker fint ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 TÜV er tingen. Har nå gått en lang runde med BT og SFRO for å få godkjent min med 330hk, og det er håpløst. De forlanger bla. et dokument på hvor mye karosseriet tåler. Dokumenter som ikke lar seg framskaffe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Okey.. Helt uaktuellt å godkjenne altså.. Hvor mye er de villig til da? Kun original ifra Volvo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 TÜV eller BT? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 BT, for Tüv godkjenner vel hvis de føler at det er seriøst bygd.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Jeg vet ikke hva som er gjort med den bilen. Men den startet å bli bygd i rundt 2000, da med 250-300 å noe hk. Men har nå ca 500. Og har gått på skillter alle åra! Bilde: Denne det er snakk om. Typisk er det ikke skillt på den forran på bildet, men den er registrert, siden dette er en bane KUN regga biler får kjøre. (Jeg var bla. i komiteen for klubben som arrangerte noen treff hvor denne bilen deltok). det er jo bare og få en kamerat på et verksted til og ta eu-kontrollen for deg. vis du tror denne bilen er godkjent med den effekten den har bare fordi den har skiltene i behold tar du feil lille venn. er jo bare og sette i en prompete org. motor ved kontrollen og sette i snurremotoren når den er godkjent Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.