Gå til innhold

24x godkjent med over 220hk?

Ranger emnet


Wrasko

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må gjerne ta med bilen din til TuV med 500hk, men en ting er sikkert, den kommer hjem totalskadet pga krasj test, og garantert ikke godkjent.

 

Klart det er digg å ha alt godkjent, men litt av morro`a er jo at det ulovelig, nytter jo ikke å følge alle reglene til punkt å prikke. Alle som har sett størrelsen på "kjøretøy forskriften" skjønner at det er håpløst

 

hvis den kommer hjem totalskadet, kan du forklare hvordan folk har fått godkjent en opel rekord med 1200 hk v8 twin turbo? går faktisk her i landet..

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjokken i Brevik fikk jo registrert opeln sin med 900hk (tror jeg det var) etter at han var hos TUV.

Tror vel ikke akkurat at opel godkjenner så mye hester

 

Jaja.. Får vel godkjenne på ekstremt lavt trykk da vel.. Men men....

 

Litt kjedelig egentlig, men sånn får det vel bli...

 

Har det samme problemet jeg, er 225hk i T5n min, jeg håper også på at jeg kan få den godkjennt. I tillegg vil jeg prøve å få den godkjennt med 20" felger og coilover.

Håper du kan gi tilbakemelding om du får den godkjennt med flere hk.:thumb :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp en reportasje i et av de siste numrene av Vi Menn Bil som omhandlet dette temaet (finner selvfølgelig ikke nummeret igjen nå). I dette tilfellet gjaldt det Artic Trucks i Drammen som dro med ombygd Toyota til et uavhengig godkjenningsorgan i Nederland, nettopp for å dokumentere ombyggingen og kvaliteten på denne i forhold til Toyotas krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er gjort med den bilen. Men den startet å bli bygd i rundt 2000, da med 250-300 å noe hk. Men har nå ca 500. Og har gått på skillter alle åra!

 

Bilde:

IMG_4159.gif

Denne det er snakk om. Typisk er det ikke skillt på den forran på bildet, men den er registrert, siden dette er en bane KUN regga biler får kjøre. (Jeg var bla. i komiteen for klubben som arrangerte noen treff hvor denne bilen deltok).

 

det er jo bare og få en kamerat på et verksted til og ta eu-kontrollen for deg. vis du tror denne bilen er godkjent med den effekten den har bare fordi den har skiltene i behold tar du feil lille venn. er jo bare og sette i en prompete org. motor ved kontrollen og sette i snurremotoren når den er godkjent

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår