Gå til innhold

24x godkjent med over 220hk?

Ranger emnet


Wrasko

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis den kommer hjem totalskadet, kan du forklare hvordan folk har fått godkjent en opel rekord med 1200 hk v8 twin turbo? går faktisk her i landet..

 

Glem krasj testen, gjelder kun nye biler, men de som har godkjent en sånn bil har nok ikke fulgt den vanlige prosessen, sikker noen som kjenner en som har en brevvenn osv...., event godkjent i et annet EU land for så å ha blitt importert. Eller så er det motorsport biler, f.eks rally, der finnes det klasser uten motorkrav.

 

Men en 1200HK rekord med V8 twin turbo ???? Trukke det assa, er sikkert bare noe folk sier, tror ikke på den før jeg ser vognkortet.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem krasj testen, gjelder kun nye biler, men de som har godkjent en sånn bil har nok ikke fulgt den vanlige prosessen, sikker noen som kjenner en som har en brevvenn osv...., event godkjent i et annet EU land for så å ha blitt importert. Eller så er det motorsport biler, f.eks rally, der finnes det klasser uten motorkrav.

 

Men en 1200HK rekord med V8 twin turbo ???? Trukke det assa, er sikkert bare noe folk sier, tror ikke på den før jeg ser vognkortet.

 

Det har nå stått i bilblader at den er godkjent:boxing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem krasj testen, gjelder kun nye biler, men de som har godkjent en sånn bil har nok ikke fulgt den vanlige prosessen, sikker noen som kjenner en som har en brevvenn osv...., event godkjent i et annet EU land for så å ha blitt importert. Eller så er det motorsport biler, f.eks rally, der finnes det klasser uten motorkrav.

 

Men en 1200HK rekord med V8 twin turbo ???? Trukke det assa, er sikkert bare noe folk sier, tror ikke på den før jeg ser vognkortet.

 

Det er seriøst. Bilen ble kjørt til Tyskland og TÜV godkjent der. Har blitt skrevet om den i diverse bilblader før.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal de ha papirer på hva karossen tåler og ja.. kunne jo gått ann å prøve å få det godkjent med s60r bremser og bevise hva brakettene og boltene tåler.. var det ikke en som snakka om det her for en stund siden?

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe å tvile på det. Hvis alt er SKIKKELIG bygd, så går det ann.

25k tar SSPerformance for en tur innom TÜV med bilen din

Ja, Skader ikke noe (annet enn lommeboken) å prøve.

Hvor mye hester man derimot får godkjent med feks. s60r bremser, er jo et annet spørsmål.

 

Men, fins jo enda grommere bremser :-)

Jeg lurer på om det fins en svensk avd. til tüv? (de heter noe litt annet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en 1200HK rekord med V8 twin turbo ???? Trukke det assa, er sikkert bare noe folk sier, tror ikke på den før jeg ser vognkortet.

 

 

Rimelig sikker på at den rekorden var godkjent med 1000hk

Har lest en del om stein arne lindevall, der det har stått at han var nede i tyskland å fikk bilen godkjent via tuv....

 

Var vist noen "superbiler" som fikk hakeslepp når den gammle rekorden la noen lakkriser forbi dem i over 100 km/t på autobahn hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår