s90r Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Kun det som Volvo godkjenner ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Kun det som Volvo godkjenner ja Jeg må sette blombe på motoren min jeg da:) eller så må jeg gjøre som de i sverige, der bytter de nummeret på blokka med nummeret på 180hk motoren:shake :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 hvis den kommer hjem totalskadet, kan du forklare hvordan folk har fått godkjent en opel rekord med 1200 hk v8 twin turbo? går faktisk her i landet.. Glem krasj testen, gjelder kun nye biler, men de som har godkjent en sånn bil har nok ikke fulgt den vanlige prosessen, sikker noen som kjenner en som har en brevvenn osv...., event godkjent i et annet EU land for så å ha blitt importert. Eller så er det motorsport biler, f.eks rally, der finnes det klasser uten motorkrav. Men en 1200HK rekord med V8 twin turbo ???? Trukke det assa, er sikkert bare noe folk sier, tror ikke på den før jeg ser vognkortet. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Glem krasj testen, gjelder kun nye biler, men de som har godkjent en sånn bil har nok ikke fulgt den vanlige prosessen, sikker noen som kjenner en som har en brevvenn osv...., event godkjent i et annet EU land for så å ha blitt importert. Eller så er det motorsport biler, f.eks rally, der finnes det klasser uten motorkrav. Men en 1200HK rekord med V8 twin turbo ???? Trukke det assa, er sikkert bare noe folk sier, tror ikke på den før jeg ser vognkortet. Det har nå stått i bilblader at den er godkjent:boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Glem krasj testen, gjelder kun nye biler, men de som har godkjent en sånn bil har nok ikke fulgt den vanlige prosessen, sikker noen som kjenner en som har en brevvenn osv...., event godkjent i et annet EU land for så å ha blitt importert. Eller så er det motorsport biler, f.eks rally, der finnes det klasser uten motorkrav. Men en 1200HK rekord med V8 twin turbo ???? Trukke det assa, er sikkert bare noe folk sier, tror ikke på den før jeg ser vognkortet. Det er seriøst. Bilen ble kjørt til Tyskland og TÜV godkjent der. Har blitt skrevet om den i diverse bilblader før. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Samme som eier en Caravelle (eller lignende) med v8'er etc etc.. Kjent mann.. Eller, var kjent på 80 tallet ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Samme som eier en Caravelle (eller lignende) med v8'er etc etc.. Kjent mann.. Eller, var kjent på 80 tallet ihvertfall Stemmer det. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 skal de ha papirer på hva karossen tåler og ja.. kunne jo gått ann å prøve å få det godkjent med s60r bremser og bevise hva brakettene og boltene tåler.. var det ikke en som snakka om det her for en stund siden? Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det er seriøst. Bilen ble kjørt til Tyskland og TÜV godkjent der. Har blitt skrevet om den i diverse bilblader før. Å det betalte han hvor mye for ?????? Alt kan kjøpes for penger, men skulle gjerne sett en kopi av det vongkortet. Tviler ikke på at det er sant Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Å det betalte han hvor mye for ?????? Alt kan kjøpes for penger, men skulle gjerne sett en kopi av det vongkortet. Tviler ikke på at det er sant Er ikke noe å tvile på det. Hvis alt er SKIKKELIG bygd, så går det ann. 25k tar SSPerformance for en tur innom TÜV med bilen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Er ikke noe å tvile på det. Hvis alt er SKIKKELIG bygd, så går det ann. 25k tar SSPerformance for en tur innom TÜV med bilen din Ja, Skader ikke noe (annet enn lommeboken) å prøve. Hvor mye hester man derimot får godkjent med feks. s60r bremser, er jo et annet spørsmål. Men, fins jo enda grommere bremser :-) Jeg lurer på om det fins en svensk avd. til tüv? (de heter noe litt annet). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Men en 1200HK rekord med V8 twin turbo ???? Trukke det assa, er sikkert bare noe folk sier, tror ikke på den før jeg ser vognkortet. Rimelig sikker på at den rekorden var godkjent med 1000hk Har lest en del om stein arne lindevall, der det har stått at han var nede i tyskland å fikk bilen godkjent via tuv.... Var vist noen "superbiler" som fikk hakeslepp når den gammle rekorden la noen lakkriser forbi dem i over 100 km/t på autobahn hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Var vist noen "superbiler" som fikk hakeslepp når den gammle rekorden la noen lakkriser forbi dem i over 100 km/t på autobahn hehe haha.. det kan tenkest;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har sett en 240 med godkjent med 240hk i vognkortet jeg.. Stemplet av volvo selv.! (Ikke at det er så mye mer at det gjør noe men) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har sett en 240 med godkjent med 240hk i vognkortet jeg.. Stemplet av volvo selv.! (Ikke at det er så mye mer at det gjør noe men) Det holder for å få godkjent T5 motoren min, har du noen mulighet for å få tak i de papirene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg