HusebyRS Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Lagde denne for en liten stund siden, tenkte jeg kunne legge den ut her. Bilen har Chrysler SRT8-felger og frontlykter, den er senket bittelitt, satt på Audi RS4 B7-front (måtte gjøre noe som ikke alle andre gjør :D ), skjermbredda, lagd "Custom"-grill og gjort diverse småendringer;) Kom gjerne med meninger;) Orginal: Modd: Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Veldig bra, men litt hakkete hjulbue forran og venstre side av fangeren hvis jeg skal kommentere noe,fin bredding;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Noen fler komentarer? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 fin modd...skulle ønske at du hadde gjort noe mer! Har da gjort en del detalje-arbeid da, men er ikke så veldig fan av overstyla biler, sorry.. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Fisker fremdeles etter mer komentarer....:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Helt grei modd, men pass på å at ikke lakken og nye deler blir for blury(kornete, utydelige) og hva er det du har gjort med front lyktene? De ble utrolig dårlige i forhold til orginalen. Men bra bredding og greie felger.:) Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Du er driit god i å bredde! Se på en annen tråd i forumet... "Audi Q7" kan du bredde den for meg? Det er en rå modd! Jeg er heller ikke en stor fan av overstyla biler, liker enkelt og greit en clean style! Så stå på! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Den er helt rå! DU er driit god i å bredde! =) Jeg liker heller ikke overstyla biler! helst en clean modd! Kunne du ha bredda noe for meg! Bilen finner du på tråden "Audi Q7" Jeg hadde satt pris på om DU gjorde det! Bilen er i avataren også! Stå på! =) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Nå er det en stor forskjell mellom å gjøre mye med bilen og det å lage en overstylet bil da. Se på Glacius sine modder... Men breddingen mangler refleksjoner, så du vet det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg