Gitarsan Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 noen som har noen erfaringer med effektpotte på e-34? tenkte på dtm potte eller lignende. Kunne tenkt meg litt tøffere lyd og endestuss på bilen, men jeg er redd det skal bli sånn som på rice-racerene. Altså at potta bråker så ille at man får propper i øra når man sitter i bilen. noen som har noen erfaringer? eller potter å anbefalle? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 noen som har noen erfaringer med effektpotte på e-34? tenkte på dtm potte eller lignende. Kunne tenkt meg litt tøffere lyd og endestuss på bilen, men jeg er redd det skal bli sånn som på rice-racerene. Altså at potta bråker så ille at man får propper i øra når man sitter i bilen. noen som har noen erfaringer? eller potter å anbefalle? Simons og remus.. vet ikke jeg om du skal ha catback elr?.. de nevnte gir grom, men likevell herliig lyd!.. :D Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 catback? fra katalysator? Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Svi av sinnykt med peng, Ferrita! En kompis har det på M5'en sin.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 og prisen på det er? gidder ikke å bruke mer enn noen høvdinger, skal jo bare ha endestussen Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg