Gå til innhold

Dynodag den 27. September

Ranger emnet


Quicksilver

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg og en del andre drar i fra Kløfta kl 08:00 på lørdag. men vi begynner ikke å bremse før kl 10:00. det tar ca 1t, 20 min å kjøre fra kløfta til TS Motorteknikk.

 

her er link til kart http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/importtuning/subdet168.htm

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quattroboy

Nei nei . Den slurer ikke i det helle tatt. Kan fint dra den fra 80km/t i femte og belaste den med alt som er der. Det som er litt vanskelig å kjenne på disse bilene er å kjenne om cluthen er gått, siden den har automatisk regulering. Den er iorden eller ikke iorden når den blir utslitt.

 

 

da er det ikkenoe problem

 

bare å sette den på rullene

-97 Ford Fiesta 1.25 Flair - Til salgs

-94 Ford Escort Cosworth

 

Min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

det ble bremset en Audi S6 som nettopp hadde bremset 320hk hos Flissundet som bremset 278hk hos TS motorteknikk, den bremset 95Nm mindre hos TS en hos Filssundet hehehe :D :D :D

 

Ikke dremed sagt at TS sin rulle er 100% riktig heller da. Mange ting som kan gjøre slike utslag på en rulle selv om rullene er like. Du klarer garantert ikke å få samme resultat på samme rulle med samme bil med 2 ukers mellomrom. Men er nok enig i at TS sin er mere til å stole på enn flisund sin. Ville bare påpeke at det er ikke bare rulla som teller inn. :) Men kom med noen bilder eller tec. info her da. :D I`m eager 2 see :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seven: Det ble bremset en helt orginal Honda Integra Type R der til 190hk som er eksakt det samme som den har orginalt fra fabrikk ;) en EVO6 bremset 20 hk mere en orginalt med HKS Silent Hiper Effekt anlegg helt fra turbo og bak, en blå Viper som hadde bremset 615hk i benk bremset 551hk og 750Nm i motoren der oppe så den rulla er nok helt riktig.

 

Rally bilene kommer inn der hele åre å prøver å skaffe seg noen få ekstra hk, han har alltid lik innsugstemp på de forskjellige dragene. bremse kraften er eksakt den samme åre rundt på rullene siden motstanden ligger i vekten på rullene (2 tonn pr aksel) ikke simulert av en brems som på de andre rullene. biler har bremset med 1 års forskjell og har tapt seg 4 hk på 400hk fra året før og det er natulig pga slitasje.

 

Jeg tok ikke noen bilder eller film. resultatene må de som evt bremset fortelle selv :)

 

fcuk: han syntes sikkert at bilen din var så sinnsykt kul da hehehe :) grattis med RÅTT NM tall ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår