kay arne Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by Jonus Racing Har minusgrader i innsugstemp og virker som det hjelper. Men er det noen i norges land som har like bra benk som ts? Stemmer det at den benken er fra statene og er kun det som er anerkjent der? minus grader har jeg aldri vært med og prøvd så det vet jeg ikke, men jeg har vert med og testet mange biler hos trond og under 28 grader har det ikke hjulpet noe merkbart.. Benken er fra statene men blir videresolgt fra et firma i danmark. Det er den eneste benken som er godkjent og nøyaktig nok for måling an nascar biler i usa, men americanere bruker jo ikke noe som ikke er lagd i usa så det er sikkert et svar.. jeg kan ikke si att den benken er det mest nøyaktige i norge, men jeg har sett flere orginale biler som er bremset der og det stemmer utrolig bra Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg