Gå til innhold

Tjab`s Golf MK3 Bruks Bil

Ranger emnet

Tjab_02

Anbefalte innlegg

Kan jo legge ut noen bilder av Golfen min jeg også da =) Er en bruksbil som jeg egentlig aldri får ferdig.... Litt trist egentlig men men =) Bilen er forøvrig en 1,8 mono point, og er en 96 modell

Her er nå noen bilder av bilen da.

VACNlesundmeetKristiansund30.jpg

nr1.jpg

nr3.jpg

Her er litt av planene for insiden av bilen. Skjermen og PC en ble forkastet pga mangel på tid som vanlig. Men DVD skjermen er felt inn og montert. Men ikke rukket å tatt en GOD finish på den enda.

Verkstedet026.jpg

Verkstedet066.jpg

Og ett siste bilde av helt katastrofal feil senking av MK3 golf (lavere bak en fram) noe som resulterte i nesten ødelagte dekk og iherdig skruing på Vålerbanen... Speilene er forresten fjernet!!!

IMG_2101Small.jpg

Akkurat nå ser ikke bilen ut. Demontert bakfanger og litt div. Pga vinter føre.

Håper derfor at en ny bil snart er i boks slik at jeg slipper å bruke Golfen før jeg er ferdig med den igjen =)

Litt om hva som er gjort med bilen til nå :

- Chip (økonomi sak som anngivelig gir bedre tenningsforhold osv, samt lavere forbruk)

- Luft Filter

- Scorpion Eksos

- Gewinde

- GT Race fangere fram og bak. Samt sideskjørt.

- Halvt Clean bakluke. Fjernet emblem og visker

- Emblemfri Grill

- Switch Hovedlykter

- Grønne E merkede Inpro baklykter

- Raid HP speil (de grønne på bildene, ikke crome)

- Lakkerte GTi Hjulbue lister

- Panserforlenger

- DVD/Mp3/Svcd/VCD osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil, kikka såvidt på den på Våler i mai/juni (så du/dere drev og skrudde).. :)

Bra vi er flere som kjører mer senk bak enn framme, ikke lenge før det blir en trend.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå er senken skrudd litt oppp da. For nå er det jo vinter å greier...

Sukk, skulle hatt en bil til..... Golfen blir så sliten iløpet av vinteren dakkar =) Er jo avhengig av bilen vær bidige dag i form av kjøring til å fra jobb.

Og anngående sølvnettingen så liker jeg ikke den selv egentlig. Ønsker derfor å bytte ut dette med Sort Grov RS4/RS6 netting.

Har trua på at det skal gjøre seg med Rød Matt =) Men vi får se =)

Og bilder inne i fra skal jeg ta, men må bare gjøre en liten innsats på finnish fronten. Rekker lissom aldri det heller =)

Noen som vet om hvor dem har girspak mansjet hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider