Gå til innhold

sentral lås

Ranger emnet

Waalseth

Anbefalte innlegg

Jeg vet hva som er galt, hadde det problemet på min bil også.

Jeg regner med du finner brud i kabelen i gjennomføringen fra b stolpen og in i døra, ledningene blir gamle og stive, og de har lett for å ryke der, ta bort gummi beskytelsen, og jeg kan garantere problemet ligger der!!!!

90` Vectra 2000 16v

91` Vectra 2000 16v 4x4

96` Combo 1,7 D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva som er galt, hadde det problemet på min bil også.

Jeg regner med du finner brud i kabelen i gjennomføringen fra b stolpen og in i døra, ledningene blir gamle og stive, og de har lett for å ryke der, ta bort gummi beskytelsen, og jeg kan garantere problemet ligger der!!!!

okej..kan sjekke det imårga :) å prøve å smøre div komponenter som også var nevnt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke bilder av bilen din på bilgalleriet??? Tror jeg har sett den der, må spørre om en ting, hvordan har du fått den så lav? har du kapet fjærene foran????

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=3255

der er min..den er orginal senka fra volvo..men er kappa en halv ring framme :)

å anngående sentral lås,so var der et "hakk" i kablene der,men dei var ikkje av..so nåke eg kan jær får å fixe dei ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambefaler deg da og ta av dør trekket og b stolpe dekslet, slik at du kommer til ledningen ordnlig, for det kan være innvendig brudd også, så det jeg synes du skal gjøre er å bytte ut ca 30 cm av kablen, slik at det kommer ny lednig mellom stolpen og døra. du får si fra vis det ikke virker, så skal jeg hjelp deg vidre i feilsøkningen, er nemlig volvo mekaniker og spesialisert meg på 740 typen

90` Vectra 2000 16v

91` Vectra 2000 16v 4x4

96` Combo 1,7 D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambefaler deg da og ta av dør trekket og b stolpe dekslet, slik at du kommer til ledningen ordnlig, for det kan være innvendig brudd også, så det jeg synes du skal gjøre er å bytte ut ca 30 cm av kablen, slik at det kommer ny lednig mellom stolpen og døra. du får si fra vis det ikke virker, så skal jeg hjelp deg vidre i feilsøkningen, er nemlig volvo mekaniker og spesialisert meg på 740 typen

okey :) hørest fint ut..skal sjekk bedre imårga,so kan eg sei ifra om de er noe eg treng hjelp til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se bilde av bilene mine på bilgalleriet oxo, jeg er han som komentert plasseringen av dumpventilen din. Den burgunder volvon har jeg solgt, og 740 ticen bruker jeg til daglig

såg bilene :) såg ganske så strøken ut ticen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider