Eika Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 er det noe mer problem og sveise støpejern enn svartstål ? en idiot knakk en finne på giret til båten som må sveises igjen har sertvikater til mig, mag, elektrode og tig i G6 men aldri prøvd meg på støpejern, burde det by på noen problemer ? Siter den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D japan lager ikke biler, de lager problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Nei, men du må rengjøre grundig (gjerne "svette" ut olje/fett), forvarme, sveise med korte larver som bankes skikkelig ut før en fortsetter og kjøle SAKTE ned (nedgraving i sand er nokså vanlig for oss som ikke har ovn). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wooly Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 varm godt opp i forhånd!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Er litt skeptisk jeg. Jeg er ikke sveiser, og er ganske uerfaren når det kommer til dette. Men jeg har prøvd å sveise en skrustikke med både elektrode og TIG, og det ville rett og slett ikke smelte sammen. Med en gang jeg strammet til stikka sprakk sveisesømmen. Men for all del, prøv så har i allefall du fått en erfaring med det og! :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg