farlig Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hvis man har seter fra en høyrestyrt bil blir jo minnet på vår passasjerstol. Er det mulig å flytte over slik at minnet blir på venstrestolen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 må sikkert kjøpe konsollet med knappene og slikt .men korsryggstøtet blir jo på feil side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 For å bruke en høyre el.stol på venstre side, så må du ha nytt bryterpanel, nytt deksel/feste for bryterpanel, justeringen for korsryggstøtta må vendes og så må styretappene under stolen kappes vekk. Er også litt annet småtteri som må til. Jeg har bygget om ett par venstrestoler til å passe på høyre siden, å dette er ingen komplisert jobb. Men belag deg på at dette kan koste noen kroner, nytt bryterpanel og sidedeksel til stolen er ikke gratis! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Ok, takk for svar! Skal se litt på det når jeg får stolene i hus... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Mulig jeg var noe uklar, men begge stolene er elektriske. Høyre stolen er eletrisk og har minne, og venstre stolen er elektrisk uten minne. Dvs at jeg har knapper og feste for bryterpanel ( høyre og venste ). Spørsmålet blir da om det lar seg gjøre å flytte knappene fra høyre stol over til festet på vestre stol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Mulig jeg var noe uklar, men begge stolene er elektriske. Høyre stolen er eletrisk og har minne, og venstre stolen er elektrisk uten minne. Dvs at jeg har knapper og feste for bryterpanel ( høyre og venste ). Spørsmålet blir da om det lar seg gjøre å flytte knappene fra høyre stol over til festet på vestre stol? Å kryssbytte bryterne er ikke så lett. Ønsker du å få tak i bryter med minne til venstre stolen så send meg en PM. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg